Gå till innehåll

FL2-7TD - Trn, 9/11, tomtepoker hos 24h!

Recommended Posts

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Det här var ju klurigt, jag är en riktig callingstation :)

En rebuy är det enklaste sättet att klättra i turneringen. Ser att vi båda tagit oss en bit över medel på det sättet. :D

Postad

Vann nyss 1.7k på att få 75432 innan byten. Rätt bra.

Innan lyckades jag med ett fint utköp när jag sparade en tvåa och bytte fyra i en höjd pott innan första bytet. Fick en 85 eller nått som stod.

Jag är het!

Postad

Sådär, chippleader efter att ha köpt ut nusse. Bara vi två kvar, jag har lilla mörken och betar med förhoppningen om att få potten direkt, nusse slår om och jag synar och byter två. Sätter en skaplig 7-hög och nusse står pat med 9-hög.

Postad

extremt jobbigt närm an lirar drawpoker samtidigt !!

Man får rags på ena och höga på andra och vet inet vad som är bra eller dåligt förrän man ser vilket bord man är på

Postad

Jag parade sista kortet, eller tvåparade första bytet varenda jävla hand känns det som.

Spelade hyfsat tills jag såg att QoS var ute. Då var det ju bara att köra. testade t ex tomtemovet att höja först in och byta 5 kort, det gick inget bra... drog in tvåpar med A-kicker.

Postad

HAhahha nyss vart med om roligaste nånsin.

Jag och snerka är all-in efter första bytet. Jag står pat på en tia, han står pat.

Han frågar vad jag har.. jag svarar 8... han... "fan, 9"...

tänker länge som fan inför sista bytet

sen säger han: "fan, jag måste chansa"

byter ett...

min T står när han sätter damen...

sitter fortfaradne o garvar :)

Postad

Lustigt spel det där :) Jag är rätt nöjd med min tredeplats med tanke på att jag aldrig har spelat det förut :) Hade lite otur näst sista handen bara, hade 34567 efter första bytet och köpte in stegen igen på nästa byte, och bytet efter det så satte jag ett par istället (elvis var allin i den handen och jag hade inte så mycket kvar heller).