QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Okej, nu är vi igång, pillar lite och flyttar över till pokerresultat. Lycka till allihop! - QoS Citera
drc Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Postad 9 November , 2004 Hade varit kul men va fan inte kan man väl spela turnerningar kl 22:30. Jobbar ni inte på dagarna? Jo men jag sover bara tre timmar !!! Citera
Micke_E Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Det här var ju klurigt, jag är en riktig callingstation Citera
Matteprof Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Hehe Ja sover man på jobbet så behöver man ju inte så många timmar på natten Lycka till alla, nu är det dags att få sina 8 timmar Citera
drc Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Postad 9 November , 2004 hur visste du att vi har vilrum på jobbet ? Citera
Elvis Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Det här var ju klurigt, jag är en riktig callingstation En rebuy är det enklaste sättet att klättra i turneringen. Ser att vi båda tagit oss en bit över medel på det sättet. Citera
parre Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Vann nyss 1.7k på att få 75432 innan byten. Rätt bra. Innan lyckades jag med ett fint utköp när jag sparade en tvåa och bytte fyra i en höjd pott innan första bytet. Fick en 85 eller nått som stod. Jag är het! Citera
QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Dubblade up till 2300 med 87652 mot K hög, whee! - QoS Citera
drc Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Postad 9 November , 2004 Jag tycker at det känns som det är riggat !!! Citera
parre Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 MM. Trebettade QoS raise innan bytet med skit, skulle dra till 63 eller ngt. Två andra synar också. SKANDAL! Citera
drc Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Postad 9 November , 2004 Nä nu hämtar jag in julmusten - då blir jag svårfångad !!! Citera
parre Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Det är riggat. Aggro som fan hela vägen mellan mig och QoS. Jag har 7432 efter första bytet. Köper in par på de två sista. Gah! Citera
Micke_E Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Sådär, chippleader efter att ha köpt ut nusse. Bara vi två kvar, jag har lilla mörken och betar med förhoppningen om att få potten direkt, nusse slår om och jag synar och byter två. Sätter en skaplig 7-hög och nusse står pat med 9-hög. Citera
QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Det där var ju kul, som vanligt pendlade jag mellan chipleader och sist, för att slås ut av mitt nervösa tiltryck. - QoS Citera
Papa Kubo Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Åkte du ut QoS? Du var ju KNUGEN då jag var inne och tjuvkikade lite. Citera
drc Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Postad 9 November , 2004 extremt jobbigt närm an lirar drawpoker samtidigt !! Man får rags på ena och höga på andra och vet inet vad som är bra eller dåligt förrän man ser vilket bord man är på Citera
QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Kubo, jag är lika chockad som du! Det måste vara riggat, och jag som mutade stefan med exotisk dans! - QoS Citera
Nusseman Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jag parade sista kortet, eller tvåparade första bytet varenda jävla hand känns det som. Spelade hyfsat tills jag såg att QoS var ute. Då var det ju bara att köra. testade t ex tomtemovet att höja först in och byta 5 kort, det gick inget bra... drog in tvåpar med A-kicker. Citera
parre Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 HAhahha nyss vart med om roligaste nånsin. Jag och snerka är all-in efter första bytet. Jag står pat på en tia, han står pat. Han frågar vad jag har.. jag svarar 8... han... "fan, 9"... tänker länge som fan inför sista bytet sen säger han: "fan, jag måste chansa" byter ett... min T står när han sätter damen... sitter fortfaradne o garvar Citera
QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Spelade hyfsat tills jag såg att QoS var ute. Gör som KNUGEN - åk ut! - QoS Citera
drc Postad 9 November , 2004 Författare Rapport Postad 9 November , 2004 en jobbig elfte plats - missade det roliga finalbordet Citera
Mr Zero Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jäklar vad det svängde, spelade som en riktig tomte och åkte sen på en 13:e plats med 8 högt mot 7högt Men ett kul spel var det iaf Citera
Elvis Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Gör som KNUGEN - åk ut! The King of Music is still alive! Citera
Micke_E Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Lustigt spel det där Jag är rätt nöjd med min tredeplats med tanke på att jag aldrig har spelat det förut Hade lite otur näst sista handen bara, hade 34567 efter första bytet och köpte in stegen igen på nästa byte, och bytet efter det så satte jag ett par istället (elvis var allin i den handen och jag hade inte så mycket kvar heller). Citera
parre Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jaaa, jag vann till slut Tack alla som supportadae mig i chatten.. och tack Nusse - du sa åt mig att spela bra och nånting rätt lär jag iaf ha gjort Citera
Recommended Posts