TotalFarsa Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Sprang över pandora.com häromdan och har verkligen fastnat för den... Man skriver in namnet på en artist eller sång och då tillverkar pandora en "station" som spelar låtar av denna artist samt mixar in låtar med liknande musikstil... Ett jäkla bra sätt att vidga sina vyer... Olagligt? Inte en aning... /TF Citera
Teichmann Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Det var sannerligen imponerande. Man tackar så mycket! Citera
Goatse Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 http://www.last.fm är en liknande tjänst. Ibland ger den lite skumma resultat dock Citera
devalanteriel Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 last.fm och pandora bygger på helt skilda principer dock. Citera
Stahl Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Fick tips om pandora för några dagar sen, fantastisk tjänst. Citera
stitchio Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 *Avinstallerar Itunes* Riktigt mysigt! Fäller man in några podcasts från hej domstol! också så är det perfekt hemma! Citera
Bluwajt Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Riktigt schysst hemsida Tack för tipset! Citera
Teichmann Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Nu börjar de ju tjöta om att man ska registrera sig. Och dessutom måste man vara amerikansk medborgare. Något jag dessvärre inte är. Hur ska jag göra? Bara hitta på ett jänkarpostnummer eller? Hur har ni gjort? Citera
stitchio Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Nu börjar de ju tjöta om att man ska registrera sig. Och dessutom måste man vara amerikansk medborgare. Något jag dessvärre inte är. Hur ska jag göra? Bara hitta på ett jänkarpostnummer eller? Hur har ni gjort? Jepp .. skrev bara några nummer så var allt klart. Inget skumt! Citera
juttis Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Ehh, Pandora.com är väl inte särskilt nytt? Trodde att de flesta redan kände till det! Har ni kollat http://www.dn.se ? Man kan läsa tidningen på nätet där.. ganska sweet, eller hur? Citera
stitchio Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Du är bara avis för att vi fortfarnade hittar nya grejer på internet Citera
TotalFarsa Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2006 Ehh, Pandora.com är väl inte särskilt nytt? Trodde att de flesta redan kände till det! Har ni kollat http://www.dn.se ? Man kan läsa tidningen på nätet där.. ganska sweet, eller hur? Jag kan tipsa om fler bra grejjer eftersom du verkar uppskatta det! skicka & ta emot korta medd. gratisprog bank på nätet söktjänst adresser, tfn-nr osv tjejer som vill dejta snailmail, fast via nätet tv-tablåer Lyckades jag få med någon du inte redan kände till, om inte så ber jag om ursäkt, ville bara sprida något jag upplevde som bra. Använde till och med sökfunktionen innan jag postade... /TF - duktig och bakis... kanske till och med duktigt bakis... Citera
Plala Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Det finns ju också Yahoo music där man kan skapa en egen radiostation och välja ut några favoritartister eller favoritgenrer och så får man liknande musik uppspelad. Sedan kan man ranka artister i skala 1-5 allteftersom de spelas och på så sätt få en bättre station. Man kan också välja en radiostation t.ex The Beatles radiostation och då spelar radion upp Beatles låtar samt andra artister som andra användare som tycker om Beatles har rankat högt. Tyvärr så är det en reklamsnutt varje timme eller så om man inte betalar. Men den är bara ca 30 sek. Citera
juttis Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 skicka & ta emot korta medd. gratisprog bank på nätet söktjänst adresser, tfn-nr osv tjejer som vill dejta snailmail, fast via nätet tv-tablåer Fantastiskt! Vad ska dom hitta på härnäst? Tipsa gärna när du upptäcker Färg-TV:n! Citera
eurythmech Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Jag har kört min station i nån vecka nu, och det funkar väl sådär. Gillar att man verkar kunna skippa mycket mer än i launchcast. Och låtarna som spelas är verkligen varierade, mycket för mig okända artister. Tyvärr dock får man höra mycket skit. Bra med mycket skippande, som sagt. Citera
QoS Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 TotalFarker, ballt! Det är här ju riktigt geeky! - QoS Citera
TotalFarsa Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2006 TotalFarker, ballt! Det är här ju riktigt geeky! - QoS Geeky, that's me! /TF Citera
Recommended Posts