Gå till innehåll

SAJT: LittlewoodsPoker.com


rexola1

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jag registrerade mig i dag. Jag är ute efter den månatliga 25£ bonusen. Borde vara enklare att få den här än på William Hill och Ritz. Man behöver inte spela på lika hög nivå.

Jag spelar från förr på interpoker på samma nätverk. Vad jag skulle vilja veta är om man kan spela på samma bord från olika sajter när de delar bord. Jag var redan på väg att göra det. Jag var inne på väntelistan på inter poker samtidigt som jag spelade där från little woods. Jag tvekade och avbröt det hela eftersom jag var rädd att de skulle ha något kontrollsystem och att jag därmed skulle kunna bli avstängd eller nåt dylikt. Hur är det. Kan man spela på samma bord från olika nätverk inom krypto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Hejsan,

 

Ecash som står för cashier lösningen på Cryptologic jobbar för tillfället för fullt med underhåll av sina servrar, detta har tagit längre tid än beräknat och har påverkat de flesta operatörer.

 

Allt förväntas vara klart inom ett par timmar. Förstår att det är frustrerande, får hålla tummarna att de blir klara så snabbt som möjligt.

 

Mvh

David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Någon mer än jag som inte har fått sin rakeback från december månad utbetald ännu? Jag förstår inte vad problemet är. Supporten ber mig bara vara tålmodig men det har gått 2 veckor nu. Jag har inte haft problem med utbetalningar förut.

Ber om ursäkt om man inte får prata rakeback men jag vet inte längre vart jag ska vända mig.

Tacksam för svar.

 

edit: kanske ska flyttas till rb-tråden, jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...