NeoSlayer Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Allvarligt.. Någon som har sett detta program på kanal5?? Snälla säg att det är ett skämt? jag såg visserligen bara litegrann men stämmer det verkligen att folk med cancer och andra dödliga sjukdomar ska mörda varandra?? ytterst osmakligt.. letade överallt på kanal5:s hemsida men detta verkade vara det enda program de inte har info om.. även om hela såpan är ett skämt (vilket jag hoppas) ju mer jag tittar verkar det så men vad går serien ut på?? upplys mig ngn snälla.. Citera
Hjort Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 http://www.imdb.com/title/tt0251031/ Citera
NeoSlayer Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 ok.. det är en satir om jag förstod det rätt men jag fattar fortfarande inte vad som är kul? sjukaste skit jag sett och ändå kan jag inte sluta titta fast jag är svintrött.. Citera
Hjort Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 ok.. det är en satir om jag förstod det rätt men jag fattar fortfarande inte vad som är kul? Inte den blekaste, galghumor? Citera
Fido Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Det är väl bara en fråga om tid innan det kommer en dödssåpa? Robinsson fast 5 pers släpps individuellt med varsin bössa. Den som överlever får pengarna. Utspelas på en öde ö, alla deltagare har skrivit på 1035 kontrakt som garanterar deras vilja att delta. Fjärrstyrda kameror á la Big Brother. Sedan smäller det. Premiär.... 2016? Citera
heltok Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 när jag hör namnet tänker jag på en kass dokusåpa där sylvester stallone försöker göra en boxningsvariant av the ultimate fighter Citera
AgentOrange Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Den var grymt bra den serien, boxningsserien alltså. Cirka tusen ggr bättre än TUF, och dessutom före. Edit: Och angående filmen. Hur kan du vara så dum att du tror det är en serie som är på riktigt? Edit 2: Har ni förresten sett "The Godfather"? Verkar vara en osmaklig serie som går ut på att en maffiaboss dödar sina fiender. Usch. Fattar inte hur dom kan visa sånt på tv. Hur långt ska dessa realityserier gå egentligen? Citera
NeoSlayer Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 Edit: Och angående filmen. Hur kan du vara så dum att du tror det är en serie som är på riktigt? För jag tittade inte så noga och kl var 03 på natten.. sen kom det en " vi vill varna känsliga tittare" F ö skulle INGET chocka mig när det gäller amerikaner.. dom är inte direkt smarta många av dom.. Citera
EL_FishkO Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Edit 2: Har ni förresten sett "The Godfather"? Verkar vara en osmaklig serie som går ut på att en maffiaboss dödar sina fiender. Usch. Fattar inte hur dom kan visa sånt på tv. Hur långt ska dessa realityserier gå egentligen? haha, drygt och kul Citera
Gahlster Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Låter en hel del som Battle Royale i dokusåpaformat Citera
Smygaren Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Jens Ganmans senaste bok "Blod och död" handlar om detta, finns sedan några veckor på pocket. Boken ligger hemma hos mig oläst (just nu läser jag hellre pokerböcker), därför kan jag inte ge någon recension. Citera
AgentOrange Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 För jag tittade inte så noga och kl var 03 på natten.. sen kom det en " vi vill varna känsliga tittare" F ö skulle INGET chocka mig när det gäller amerikaner.. dom är inte direkt smarta många av dom.. Hello racist. Citera
Staahla Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Förbannat! Jag som hade planerat hela natten runt dokusåparullen och sen så glömmer man av det mitt i stora grinden... Var det bara jag som tyckte det lät som en riktig guldrulle? Det enda som verkar saknas i den är ju en Gary Busey i högform. Citera
heltok Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 när vi ändå snackar mma, battle royal och kassa filmer. The Eliminator med Bas Rutten måste ses! Citera
Joel Eriksson Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 För jag tittade inte så noga och kl var 03 på natten.. sen kom det en " vi vill varna känsliga tittare" F ö skulle INGET chocka mig när det gäller amerikaner.. dom är inte direkt smarta många av dom.. Hello racist. Amerikaner är väl ingen ras? Ok med labradorer eller rhesusapor, men Yankees? Nänä.. Citera
Staahla Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 när vi ändå snackar mma, battle royal och kassa filmer. The Eliminator med Bas Rutten måste ses! En man med smak för det goda märker jag. Du kan mycket väl har räddat min eftermiddag med ditt tips. Citera
NeoSlayer Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2006 För jag tittade inte så noga och kl var 03 på natten.. sen kom det en " vi vill varna känsliga tittare" F ö skulle INGET chocka mig när det gäller amerikaner.. dom är inte direkt smarta många av dom.. Hello racist. Jag gratulerar till ditt 9:e inlägg och hoppas de andra 8 var lika givande.. Citera
heltok Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 när vi ändå snackar mma, battle royal och kassa filmer. The Eliminator med Bas Rutten måste ses! En man med smak för det goda märker jag. Du kan mycket väl har räddat min eftermiddag med ditt tips. jag vill varna dig, det kommer vara den sämsta filmen du någonsin har sätt och du kommer älska den varje sekund! Citera
AgentOrange Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 För jag tittade inte så noga och kl var 03 på natten.. sen kom det en " vi vill varna känsliga tittare" F ö skulle INGET chocka mig när det gäller amerikaner.. dom är inte direkt smarta många av dom.. Hello racist. Jag gratulerar till ditt 9:e inlägg och hoppas de andra 8 var lika givande.. Ja jag spred inte galla över ett helt lands invånare iaf. Citera
Morbo Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 För jag tittade inte så noga och kl var 03 på natten.. sen kom det en " vi vill varna känsliga tittare" F ö skulle INGET chocka mig när det gäller amerikaner.. dom är inte direkt smarta många av dom.. Du trodde att denna film var en dokusåpa, och kallar amerikanare dumma. Håhåjaja, to each his own. Citera
NeoSlayer Postad 19 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2006 Ja jag spred inte galla över ett helt lands invånare iaf. Inte jag heller.. jag sa att många av dom är inte direkt smarta.. ber om ursäkt om du tog illa vid dig av min kommentar.. Du trodde att denna film var en dokusåpa, och kallar amerikanare dumma. Håhåjaja, to each his own. Det ÄR en dokusåpa.. visserligen fiktiv.. men ok.. jag var lite naiv, var bara djävligt trött och det stod ingenting på kanal 5s hemsida.. f ö vet jag att du bara hackar på mig för du inte hade en chans i omahagivar i baren på tallink.. Citera
Recommended Posts