mikaela Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Vi är en förening som startade i början av 2006 av ett gäng gubbar som spelat nätpoker. För att bli mer sociala (enligt våra sambos/fruar) startade vi Clear River Poker Club. Vi är registrerade hos skatteverket. Namnet är naturligtvis en ordlek på Klarälven som rinner genom Värmland. Rivern har ju dubbel betydelse i detta sammanhang... Vi håller till i Deje, och föreningen är öppen för alla över 18 år, inte bara Dejebor. Vi spelar ca varannan vecka och endast medlemmar får delta. Vi varierar inköpen mellan 100-200 kr. För att bli medlem, se hemsidan http://www.varvaner.com/crpc. Där finns också mycket mer info om oss. Som ideell förening ska vi inte gå med vinst utan allt går till inköp och förbättringar för klubben och dess medlemmar. Medlemsskap kostar 200 kr/år eller kan man bli s.k gästmedlem, 50 kr(kalendermånad). Gästmedlem kan även kallas avbetalningsmedlem. När man varit gäst i 4 månader, är man automatiskt medlem resten av året. Hör av er till mig om ni har frågor och ni inte hittar svaren på hemsidan, http://www.varvaner.com/crpc. Shut up and deal! Citera
Studsturre Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Hej! Jag är bara 14 år men finns det någon chans att jag kan spela i era turneringar? Citera
mikaela Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 Hej! Jag är bara 14 år men finns det någon chans att jag kan spela i era turneringar? Jajamen, men inte förrän om 4 år. Vi har en åldersgräns på 18 år. Citera
jacoby4 Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 På er sida står det att man måste bli rekomenderad av en medlem för att få medlemskap, Stämmer det? I så fall kan det ju vara lite svårt om man inte är från Deje! MVH: Jacoby4 Citera
mikaela Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Postad 19 April , 2006 På er sida står det att man måste bli rekomenderad av en medlem för att få medlemskap, Stämmer det? I så fall kan det ju vara lite svårt om man inte är från Deje! MVH: Jacoby4 Häng inte upp dig på den. Kontakta mig om du vill vara med så löser vi det på något vis... Citera
Recommended Posts