some1blue Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Tänkte på tisdages turnering... rebuy en tisdagkväll.. dyrt för en annan dessutom... Intresset verkade inte jättestort när vi pratade om det i söndags.. ska man inte ändra de till freezout istället kanske? 2 personer anmälda på nätet... lite fattigt kanske? åsikter?? Citera
Mjukis Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Har sagt det till både Herman och Ankan och kan säga det till alla som läser här oxå; Vill ni ändra från re-buy till freeze, från 240 till ~ så är det helt ok, så länge ALLA som ska vara med på turneringen är med på det. Vi kommer inte att köra några fler re-buy på tisdagar eftersom, precis som du säger, det tar för lång tid och många kanske har jobb eller dylikt att sköta dagen efter. Fint att se dig posta nya inlägg danne och grattis till gårdagen vinst! Citera
Henrico Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Ändra det gärna till 240 -340 frys på tisdag för min del !! Citera
some1blue Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2006 jag åker iaf dit o kollar läget, blir det frys så spelar jag annars åker jag hem... ses där... Citera
Recommended Posts