eGoisten Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Jag ska skriva en uppsatts om poker. Det jag vill få ut med den här tråden är några länkar där jag kan läsa en del om t.ex. pokerns historia, olika pokerformer, olika pokerturneringar. Kort sagt all fakta jag kan få fram. Jag skulle även bli glad om någon som "lever" på poker, eller näst intill skulle vilja ställa upp på en intervju. (Mer fakta kommer inom kort) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 http://sv.wikipedia.org/wiki/Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 ta alla böcker och skriv av dom rätt simpelt, dock är jag galen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Jag ska skriva en uppsatts om poker.Det jag vill få ut med den här tråden är några länkar där jag kan läsa en del om t.ex. pokerns historia, olika pokerformer, olika pokerturneringar. Kort sagt all fakta jag kan få fram. Jag skulle även bli glad om någon som "lever" på poker, eller näst intill skulle vilja ställa upp på en intervju. (Mer fakta kommer inom kort) hur mycket får man? 1000kr/h? då ställer jag upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Kolla om du kan hitta något intressant här på forumet. Här är några länkar som kanske kan vara till hjälp. *Förslag till skolarbete om poker? *Projektarbete, skapa en pokerdokumentär! *Skolarbete om poker i Las Vegas! *Skolarbete om poker, tipsa om ämnen? *Skoluppgift om poker? *Uppsats om Texas Hold'em, tips och råd? *C-uppsats om Onlinepoker, hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Jag ska skriva en uppsatts om poker.Det jag vill få ut med den här tråden är några länkar där jag kan läsa en del om t.ex. pokerns historia, olika pokerformer, olika pokerturneringar. Kort sagt all fakta jag kan få fram. Jag skulle även bli glad om någon som "lever" på poker, eller näst intill skulle vilja ställa upp på en intervju. (Mer fakta kommer inom kort) hur mycket får man? 1000kr/h? då ställer jag upp Vad jag känner till så får alla som ställer upp i intervjuer för skolarbeten minst $1000/h. Det hör liksom till god sed att ta betalt för den typen av medverkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 http://sv.wikipedia.org/wiki/Poker Berömda pokerspelare * Alexander Stevic Ja, det är ju den första man kommer att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Fortsätt gärna i scouserandy tips! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts