Bubbla Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 En fundering: Kan man verkligen räkna med att 80% av händerna man spelar blir rejkade på NL50. Gjort dryga 1300 händer på NL50 igår och min bonus skulle trilla in vid 793 rejkade händer. Det gör att det räcker om ca. 60% av mina händer hade blivit rejkade så skulle ja få ut min bonus. Men enligt PP har jag inte gjort detta. Saknar PT, PO2 motsvarande så jag kan inte se mitt exakta antal rejks, men vore inte 60% ett logiskt "rejknummer"? Räknade själv på ca 60% på 6-manna(Stämde skapligt). Fullring borde bli högre, kanske 80%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEddster Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 En fundering: Kan man verkligen räkna med att 80% av händerna man spelar blir rejkade på NL50. Gjort dryga 1300 händer på NL50 igår och min bonus skulle trilla in vid 793 rejkade händer. Det gör att det räcker om ca. 60% av mina händer hade blivit rejkade så skulle ja få ut min bonus. Men enligt PP har jag inte gjort detta. Saknar PT, PO2 motsvarande så jag kan inte se mitt exakta antal rejks, men vore inte 60% ett logiskt "rejknummer"? Räknade själv på ca 60% på 6-manna(Stämde skapligt). Fullring borde bli högre, kanske 80%. Spelade fullring vilket gör mig ännu mer konfunderad över hur inte 60% borde vara tillräckligt... Kan det vara så att PP har fördröjning som t.ex. Prima har att de inser i efterhand att det finns tillräckligt många rejks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 En fundering: Kan man verkligen räkna med att 80% av händerna man spelar blir rejkade på NL50. Gjort dryga 1300 händer på NL50 igår och min bonus skulle trilla in vid 793 rejkade händer. Det gör att det räcker om ca. 60% av mina händer hade blivit rejkade så skulle ja få ut min bonus. Men enligt PP har jag inte gjort detta. Saknar PT, PO2 motsvarande så jag kan inte se mitt exakta antal rejks, men vore inte 60% ett logiskt "rejknummer"? jag har använt pokertracker så jag vet att jag har spelat cirka 200 fler rejkade händer än vad jag behövde har ändå inte fått andra bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Hade gett upp hoppet, men den tredje bonusen ramlade idag. Har dock ingen exakt koll antal händer jag spelat, med spelade ungefär 60 timmar på omahabord, efter att jag fick första, så det räckte iaf till 3500 rakeade händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Fick ett konstigt meddelande när jag loggade på för en stund sen: Menar dem att om jag spelar 200 rakade händer så får jag 2000$? Fattar ingeting. Sen när jag klickar på "Click here" så time:ar sidan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 mejla och frågan men antagligen har de vänt på siffrorna. 2000 rakede för 200 dollar bör det vara. är det förresten nån som fortsätter att få popupen för de kontospecifika bonusarna trots att de borde vara expired? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEddster Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Det här var nog den flummigaste bonusen jag hört talas om.. Spelade in 1300 händer mot andra bonusen och fick ingen utbetalning. Mailade till supporten som påstod att jag inte spelat tillräckligt med händer. Skickade ett nytt mail efter ha kollat i PT där jag såg att jag spelat nära på 150 händer mer än nödvändigt. Skickade då ett nytt mail till PP supporten och berättade detta varpå dem kontrade med något i stil med: Oooops ser nu att du hade tydligen spelat tillräckligt med händer. Du bör ha din bonus inom 24h. Nää det här var en mycket skum bonus där man inte kan få se hur man ligger till utan skall spela i blindo, och inte ens det verkar fungera. Dags att skjuta ut mig och dra tillbaks till Prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsRune Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Fick ett konstigt meddelande när jag loggade på för en stund sen: Blev nyss erbjuden $5000 för 500 rakeade... troligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smygaren Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 mejla och frågan men antagligen har de vänt på siffrorna. 2000 rakede för 200 dollar bör det vara. är det förresten nån som fortsätter att få popupen för de kontospecifika bonusarna trots att de borde vara expired? Jorå, den poppade upp i tre dygn efteråt. Den slutade poppa upp den 22:a, i samband med att den tredje bonusen betalades ut. (Det sista hade jag inte räknat med, då jag tröttnade på 1/2 och började spela 2/4 efter att jag fått min andra bonus, och det är en mindre andel händer som rakeas på 2/4. Alltså, de betalade ut bonusen utan att jag mailade och påminde/klagade - i själva verket hade jag ingen koll, trodde inte jag klarat bonusen, och hade aldrig reagerat om jag inte fått den. Det är högst troligt att de är ärliga men möjligen underbemannade) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Fick ett konstigt meddelande när jag loggade på för en stund sen: Blev nyss erbjuden $5000 för 500 rakeade... troligt! Haha jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsRune Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Sådär, då var den clearad med råge och popupen kommer inte upp så jag antar att bonusen är klar och påväg att betalas ut. Vore nice om de kunde fixa det så snabbt som möjligt så man kan supa till rejält i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Det här var nog den flummigaste bonusen jag hört talas om.. Spelade in 1300 händer mot andra bonusen och fick ingen utbetalning. Mailade till supporten som påstod att jag inte spelat tillräckligt med händer. Skickade ett nytt mail efter ha kollat i PT där jag såg att jag spelat nära på 150 händer mer än nödvändigt. Skickade då ett nytt mail till PP supporten och berättade detta varpå dem kontrade med något i stil med: Oooops ser nu att du hade tydligen spelat tillräckligt med händer. Du bör ha din bonus inom 24h. Nää det här var en mycket skum bonus där man inte kan få se hur man ligger till utan skall spela i blindo, och inte ens det verkar fungera. Dags att skjuta ut mig och dra tillbaks till Prima. jag verkar ha råkat ut för samma sak. Ska maila dom när jag får ork Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziggzagg Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Exakt vad i våra regler förstår du inte? Du är tokbannad. Igen. - Nusseman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carcas Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Är en raked hand på PartyPoker där raken är mer än 0,05 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Är en raked hand på PartyPoker där raken är mer än 0,05 ?jaa, när kommer nästa reload? nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Nu. Make a real money deposit using the bonus code SPO2006, before April 30, 2006 and we’ll give you a 30% bonus up to a maximum of 100 USD just to get you in the Party spirit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Nu.Make a real money deposit using the bonus code SPO2006, before April 30, 2006 and we’ll give you a 30% bonus up to a maximum of 100 USD just to get you in the Party spirit! Va, jag har inte fått nån sån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anegym Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Nu.Make a real money deposit using the bonus code SPO2006, before April 30, 2006 and we’ll give you a 30% bonus up to a maximum of 100 USD just to get you in the Party spirit! Det där är en kontospecifik bonus eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Jag ponerar det då ingen annan jag talats vid har fått ngt mail om den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Jag ponerar det då ingen annan jag talats vid har fått ngt mail om denponerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Jag ponerar det då ingen annan jag talats vid har fått ngt mail om denponerar? Ponera ponerade - antaga, förutsätta, tänka sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Är det någon som har testat koden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Fungerade inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Infini86 är kanske en luring !? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 8 April , 2006 Rapport Share Postad 8 April , 2006 Kanske, kanske inte http://img403.imageshack.us/my.php?image=bonus3cw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts