Ving Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Jag har för mig att man skulle få ett par kortlekar när man signade upp på Sportingbet. Någon som fått dem än? Jag har inte sett till några. Citera
ParadiseEric Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Jag har för mig att man skulle få ett par kortlekar när man signade upp på Sportingbet. Någon som fått dem än? Jag har inte sett till några. Tyvärr var efterfrågan större än vad vi räknat med. Fler är på ingång! Mvh Sportingbet Citera
Lupus123 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Jag har för mig att man skulle få ett par kortlekar när man signade upp på Sportingbet. Någon som fått dem än? Jag har inte sett till några. Tyvärr var efterfrågan större än vad vi räknat med. Fler är på ingång! Mvh Sportingbet Det låter finemang att det är på gång, vi väntar med spänning. Kör ni något i stil med "first signed, first served" eller har ni helt enkelt beställt kortlekar så ni klarar er några år? / anders (signade 12 feb) Citera
ParadiseEric Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Jag har för mig att man skulle få ett par kortlekar när man signade upp på Sportingbet. Någon som fått dem än? Jag har inte sett till några. Tyvärr var efterfrågan större än vad vi räknat med. Fler är på ingång! Mvh Sportingbet Det låter finemang att det är på gång, vi väntar med spänning. Kör ni något i stil med "first signed, first served" eller har ni helt enkelt beställt kortlekar så ni klarar er några år? / anders (signade 12 feb) Beklagar förseningen, men leveransen är sen till oss. Mvh Sportingbet Citera
Biggis Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag har för mig att man skulle få ett par kortlekar när man signade upp på Sportingbet. Någon som fått dem än? Jag har inte sett till några. Tyvärr var efterfrågan större än vad vi räknat med. Fler är på ingång! Mvh Sportingbet Snart dags för kvitt eller dubbelt känns det som... Citera
bjornand Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Väcker liv i en gammal tråd Citat Sportingbet "...Leveransen är sen till oss..." Nån ny tid för leverans? /Björn Citera
ParadiseEric Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Väcker liv i en gammal tråd Citat Sportingbet "...Leveransen är sen till oss..." Nån ny tid för leverans? /Björn Alla bör ha fått sina kortlekar senast nästa vecka! Mvh Sportingbet Citera
xyztobbe Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Nu är det helg och korten borde ha ramlat in genom dörren men inga kort har kommit till mig Har någon fått korten ännu? Eller är dom på väg? Jag vill träna på korttrick Citera
Krilla Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Ingen lek har kommit än, men den kanske kommer. Vem vet. Citera
kydyl Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 just ja. det hade jag glömt att man skulle få kortlekar. Var så länge sen man signade Väntar alltså på ett par jag med Citera
ParadiseEric Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 just ja. det hade jag glömt att man skulle få kortlekar. Var så länge sen man signade Väntar alltså på ett par jag med Vilken dag som helst nu kommer de som inte fått ännu att ha en kortlekt i brevlådan! Mvh sportingbet Citera
Ving Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 Kortlek = 1 st kortlek eller? Hade för mig att det var två st man skulle få men det har gått så lång tid att jag inte är riktigt säker? Citera
OrkarInte Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 jag har inte fått min kortlek ännu Citera
Ving Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 jag har inte fått min kortlek ännu Tror inte någon fått någon kortlek än men enligt Sportingbet ska de komma när som helst. Citera
ParadiseEric Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 jag har inte fått min kortlek ännu Tror inte någon fått någon kortlek än men enligt Sportingbet ska de komma när som helst. Ja - de lär dyka upp snart! Mvh Sportingbet Citera
OrkarInte Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 jag har inte fått min kortlek ännu Tror inte någon fått någon kortlek än men enligt Sportingbet ska de komma när som helst. Ja - de lär dyka upp snart! Mvh Sportingbet ok tack så mycket Citera
ebisumaru Postad 29 April , 2006 Rapport Postad 29 April , 2006 jag fick min kortlek denna veckan Citera
K-Not Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Fortfarande ingen kortlek här... Inte här heller... Citera
Biggis Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Fortfarande ingen kortlek här... Jaha, inte låg kortleken innanför dörren denna måndag heller då... Citera
ponttuss Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jag fick min för säkert två veckor sen. Det måste ju blivit något fel för er ? Citera
Recommended Posts