Gå till innehåll

PokerStars.com - Reload, 20% upp till $120

Recommended Posts

Postad

When there is a Reload Bonus, you will need to accumulate 5 FPP's for each $1 in bonus money. An FPP is earned in the following way.

One (1) Frequent Player Point (FPP) is awarded for playing in each raked game when the rake reaches:

$0.50 for fixed limit games with stakes $0.50/$1.00 and lower

$0.75 for fixed limit games with stakes $1/$2

$1.00 for pot limit games, no limit games, and fixed limit games with stakes $2/$4 and higher

Postad

Någon som har en uppfattning om hur snabbt FPP trillar in på FL 0.5/1 och 1/2? Gärna jämfört med VIP på B2B. Snabbare? Långsammare?

Alternativt om någon kan tipsa om listor med rakestrukturen på pokerstars.

Postad
Någon som har en uppfattning om hur snabbt FPP trillar in på FL 0.5/1 och 1/2? Gärna jämfört med VIP på B2B. Snabbare? Långsammare?

Enligt BW's bonusgrid tjänar man $4.43 ber bord och timme på $1/$2. Tror det är samma krav på B2B som Stars, dvs $10-potter och uppåt räknas. Rakeschema finns på http://www.pokerstars.com/rake.html

Postad

Men läs tråden!

Står ju vad som krävs för FPP.

Postad

Jag tycker FPP verkar svåra att få. I no-limit ska ju potten upp $20 innan det tas $1. Spelar man t.ex. .5/1 så känns det långsamt. SnG verkar däremot lite bättre, ska du få 600 FPP så behöver du spela t.ex. 60 st $20+2. Är det någon som har nån uppfattning som brukar spela där?

Postad

Men läs tråden!

Står ju vad som krävs för FPP.

Vad som stod i tråden var hur mycket rake som krävdes för att få en FPP. Vad jag undrade var hur stor pott som krävdes för att att uppnå den raken. OK? :)

tack så jättemycket infon tertep!

Postad
Måste man cleara hela bonusen för att få pengar, eller får man så mycket som man clearat fram till slutdatumet?

Jag tror inte att de har något slutdatum. Jag är ganska säker på att de aldrig haft det innan iaf. Du måste ta alla FPP för att få ut bonusen om det så tar dig två år.

Postad
ingen bonuskod som behöver skrivas in nånstans? bara att sätta in pengarna?

Japp, första insättning gäller.

Perfekt timing för forumets EPT-tävling på söndag :-)

Det kan du räkna med!

(Fast FPPs verkar gå lite halvtrögt att grinda ihop på lowlimits:erna... :?)

Postad

jag har också satt in pengar skrev inte in någon kod eftersom jag satte in via neteller, har inte heller någon bonus under "check my bonus"..Signade via pf.nu.. kan nån hjälpa till?

Postad

Vet inte om kampanjen börjat då. Men om den hade det så kommer PS supporten hjälpa dig om du mailar dem.

20% WSOP Bonus!* on your next deposit before Monday, March 13 at 11:59pm ET
ET är eastern standard time. så där har du svaret på din fråga jimharmring