Bojen Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Here we go.... Och Kniven är redan ute... Citera
Nick_the_Swede Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Däremot spelade jag dåligt i en pott där jag hade KQ på small blind, och såg en flopp, säger Tobias.Floppen var QQ2, alla checkade. Turn var T, jag betade och fick syn av en spelare. River var ännu en hacka, jag betade och fick ett minimiomslag på mig. Man ska väl lägga sig här i turneringspoker egentligen, men jag synade, och han visade upp AQ... Borde han verkligen ha lagt sig där? Kunde inte Fi ha t.ex. QJ? Eller rentav en bluff som representerar AQ, i hopp om att Tobias satt med t.ex. AT, KT eller en svag dam (han satt ju i SB) och skulle lägga sig? Hänger såklart på reads etc, men det känns lite för tight och exploaterbart att folda där. Eller har jag fel? Citera
Bojen Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Borde han verkligen ha lagt sig där? Kunde inte Fi ha t.ex. QJ? Eller rentav en bluff som representerar AQ, i hopp om att Tobias satt med t.ex. AT, KT eller en svag dam (han satt ju i SB) och skulle lägga sig? Hänger såklart på reads etc, men det känns lite för tight och exploaterbart att folda där. Eller har jag fel? Klart han ska lägga sig när han inte har bästa handen. Fast det är lätt att vara efterklok. Citera
chievo85 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hur går det för iremmats? har inte sett hans chipcount?! för han vann väl en plats lr? Citera
chcar Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hur går det för iremmats? har inte sett hans chipcount?! för han vann väl en plats lr? Jag förmodar att han spelar i den halvan av startfältet som börjar i morgon. Citera
chievo85 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Hur går det för iremmats? har inte sett hans chipcount?! för han vann väl en plats lr? Jag förmodar att han spelar i den halvan av startfältet som börjar i morgon. japp såg det nu oxå! grazie! Citera
Clemens Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Är Ivey med imorgon eller inte alls? Citera
asken Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Är Ivey med imorgon eller inte alls? Jag är inte säker men jag gissar på inte alls. Citera
nexiar Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hur går det för Mats Gavatin som tog hem EPT:n på Irland? Citera
ogredani Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Varför stavar de fortfarande fel på Mats namn i rapporteringen? Han heter "Iremark" och inte "Irenmark" eller nåt annat påfund! Han vann EPT i Deauville och ändå har folk inte lärt sig vad han heter. Så, då har språkpolisen sagt sitt... Citera
gdaily Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Varför stavar de fortfarande fel på Mats namn i rapporteringen? Han heter "Iremark" och inte "Irenmark" eller nåt annat påfund! Han vann EPT i Deauville och ändå har folk inte lärt sig vad han heter. Så, då har språkpolisen sagt sitt... Han får byta namn. Citera
jimisola Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 är det fler som direktrapporterar än PF? The more the merrier känner jag att det är som gäller i det här fallet. Citera
Myssion Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 är det fler som direktrapporterar än PF? Pokerstars bloggar lite. Citera
two_aces Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Vad är det för kläder folk spelar i? Många som borde skaffa sig nån form av sunt förnuft när det gäller kläder. Citera
Sylwester Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Vad är det för kläder folk spelar i? Många som borde skaffa sig nån form av sunt förnuft när det gäller kläder. Folk får väl klä sig hur dom vill. Citera
Momus Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Lite stil och elegans skulle inte skada. Kan någon be Mats ta av sig LRF-kepsen. Citera
Myssion Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Lite stil och elegans skulle inte skada. Kan någon be Mats ta av sig LRF-kepsen. Det är poker, inte nobelmiddagen. Citera
Ignatius Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Han Ken som ser ut som en bilförsäljare och alltid blir utdragen av någon amatör (och som nu är shortstackad) ska tydligen spela HU mot han världsmästaren som åkte direkt. Verkar kunna bli ett slaskparty. Citera
jezaja Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kolla Andreas Hagen stack! Har ju bet stående mellan honom o mats, vem som kommer längst. Citera
Bojen Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Patric Mårtensson utslagen av lagkamraten Bo Sehlstedt. Chipdumping Citera
jaroiten Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Patric Mårtensson utslagen av lagkamraten Bo Sehlstedt.Vilekt lag är det? Citera
Nusseman Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24683 Citera
Recommended Posts