Skanke Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 The_Skanke: time to give me your chips agine TFTFarker: okidoki The_Skanke: after the break TFarker: time to poop caressati: COLLUSION! caressati: RIGHT THERE! TFarker: calm down robin, batman is RIGHT HERE Vad faaan pratar vi om egentligen /TF SATAN AV NÅGON JÄVLA anledning fick jag byta bord:) Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Saknar dig redan Skanke, vem ska nu hamra min BB från UTG /TF Citera
marten08 Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 jag tänker inte alls byta bord. har några kvar att ta ut innan det är dags. Första turneringen har startat bra måste jag säga. Dessutom NL och inte mitt vanliga FL. Lycka till alla! Glömde att jag är martenr Citera
hawg Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 hänger "calagun" här? måste fråga honom om en hand Citera
tokgd Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Sjukt tight lir på bord 3 nu, skärpning grabbar! Citera
moody Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 från 8.5k till 22k på en hand, trevligt trevligt. Citera
Metaddict Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Så var man ute. Spelat min absolut sämsta poker hela vägen. Fråga mig inte varför... Mr Tight UTG-limpar och alla foldar till mig i SB. Har väl 7-8 BB kvar och ser 99. Fruktansvärt suspekt läge men jag känner mig tvungen att ställa även om jag har en stark aning om vad som väntar Mycket riktigt var det en limpad KK. Känns dock inte som jag kan komma undan i det läget. Lycka till alla! Citera
minucci Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 jag tänker inte alls byta bord.har några kvar att ta ut innan det är dags. Första turneringen har startat bra måste jag säga. Dessutom NL och inte mitt vanliga FL. Lycka till alla! Glömde att jag är martenr hej alla! Bara så ni vet så är jag chipleader.. ( alltså marten08) me vara Elexir... vill du skicka lite mer chips till höger så hade det varit super Citera
hawg Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Men, killen har svårt att släppa ruter ess-färgdraget mot mina JJ, jaja GG Citera
Juggler Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Tiltade du Totalfarker? Jag vill höra badbeaten. Själv tappade jag hyffsat mycket av min stack när mina AK inte kunda slå ut QQ, all-in preflop. 6000 nu. Citera
bAyes Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 ouch, där åkte man med par i nior mot par i sjuor. Sjuorna klonkar så klart stege på rivern Citera
erbus Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 jaha då var man ute då. R från mitten med 88 alla foldar till BB som hittar synen flopp Qxx ingen träff för mig, jag bettar upp mot 1000, får en RR så jag ställer direkt. blir naturigtvis nedsynad av BB som hittar call knappen med Q9o nu semibluffade jag iofs, men vad tror han att han slår i det läget?? min tighta image funkade uppenbarligen inte /A -dax att sova.. Citera
minucci Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 77 mot 99 .. klonkar in en stege på rivern. Gött att man har riggen i ryggen ikväll. Nästa helg ska jag lira skitmycket x-box Citera
minucci Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 ouch, där åkte man med par i nior mot par i sjuor. Sjuorna klonkar så klart stege på rivern Sorry... men det var en snygg klonkning.. erkänn Citera
Skumdum Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 alla som tycker jag är en tomte efter det spelet: ja. men har två andra turneringar att hålla reda på också så ooorkade inte... Citera
Alerobban Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 FAN! Enligt mina beräkningar skall jag vinna med 88 mot QQ 16 gånger av 17... Jag får nog räkna om... Citera
ATIX Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Klarar fan inte av den här klienten alltså. Man plockar upp AA och en raisar till 925 (blinds 100/200 tror jag) och jag raisar till 2200.. va fan.. jag är ju sjuk som få........ Sen träffar ju den andre set med sina 66 och man är ute.. kul värre. Nä... fler turneringar på stars hoppas jag! överlägset bästa sidan amn kan spela poker på...... Citera
joeki Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Klarar fan inte av den här klienten alltså. Man plockar upp AA och en raisar till 925 (blinds 100/200 tror jag) och jag raisar till 2200.. va fan.. jag är ju sjuk som få........ Sen träffar ju den andre set med sina 66 och man är ute.. kul värre. Nä... fler turneringar på stars hoppas jag! överlägset bästa sidan amn kan spela poker på...... Vad har klienten med korten att göra? Citera
erbus Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 FAN! Enligt mina beräkningar skall jag vinna med 88 mot QQ 16 gånger av 17... Jag får nog räkna om... eller räkna på hur många gånger du vinner med Q9 i en raisad pott och någon går all in. kanske blir andra siffror då, vad vet jag? /A Citera
ATIX Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Klarar fan inte av den här klienten alltså. Man plockar upp AA och en raisar till 925 (blinds 100/200 tror jag) och jag raisar till 2200.. va fan.. jag är ju sjuk som få........ Sen träffar ju den andre set med sina 66 och man är ute.. kul värre. Nä... fler turneringar på stars hoppas jag! överlägset bästa sidan amn kan spela poker på...... Vad har klienten med korten att göra? Alltså, jag ser ju inte var den andre har raisat sådär enkelt som jag vill.. man kan för fan inte se markerna på bordet ens, så varför har dom med dom i grafiken? Allt känns så smått och jävligt helt enkelt. Sen om nån raisar eler checkar så står det kvar i typ 30 min istället för att visa hur mycket marker personen har kvar... nä, jag bara stör mig så enormt mycket på den här klienten. Måste vara några jävligt bra sponsoravtal för att amn spelar dom flesta pf-turneringarna där... skit i sponsorpengarna/-prylarna och se till att spela på bästa klienterna, dvs Stars! Citera
Juggler Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Meh, när jag har QQ och går all in så träffar killen med AK. Orättvist! Citera
QoS Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 Vilken sk*t! Hade hoppats på att vinna X-lådan, men nej, nej... Lycka till alla som är kvar! - QoS Citera
Skanke Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Synar en uppenbar allinsteal med A9, han visar upp J5 och träffar...... 6500 kvar.... Citera
Pajje Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Synar en uppenbar allinsteal med AP, han visar upp J5 och träffar...... 6500 kvar.... Tar åt mig Citera
Recommended Posts