TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Svårt att spela bra när man är bakis Det är här pojklarna sållas ut från männen! /TF Citera
Metaddict Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Sån där otäck början man inte kan sätta fingret på. Fått action på alla händer jag varit inblandad i utom när jag träffade set! Hehe. Sätter igång lite Naglfar bara för det Citera
ATIX Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Ute!Synar en raise med 86s killen efter reraisar - given syn så klart floppen ger mig färgdrag+mellanpar check raise all in och han blixtsynar med QQ på nått otroligt sätt så sitter inte nån av mina 100 miljoner outs och jag åker. Jävlar vad kort ni måste ha haft i er lek, men en miljon outs låter fan fett iaf..... Citera
questan Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 nejdå...inte svårt alls! svårare att spela hungrig (720 kalorier per dag) Citera
erbus Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Svårt att spela bra när man är bakis Det är här pojklarna sållas ut från männen! /TF jag ställer mig då frågan vilken kategori du anser att du tillhör! men den vetskapen jag har om dig och hur du hanterar "dagen efter" /A Citera
Skadast Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 nejdå...inte svårt alls! svårare att spela hungrig (720 kalorier per dag) Har typ 1700 kalorier i mun just nu Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Poke67, lider fortfarande av de 9 folköl jag drack under fredagens homegame! Som du f.ö missade pga att du grindade bonus! Sopa /TF Citera
questan Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 5kg ner första veckan iallafall...men stubinen e kort! känns som tangentbordet kommer få duktigt me stryk idag! Citera
Bojen Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Sååå mycket fisk i denna turre. Tror fan HeyBaller är den största.. Citera
minucci Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Usch.. Ta bort MartenR från mitt bord.. Citera
Bojen Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Usch.. Ta bort MartenR från mitt bord.. Skicka PM till HeyJohan så fixar han nog det Citera
Metaddict Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Hehe lider lite med dig där skadast Citera
erbus Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Poke67, lider fortfarande av de 9 folköl jag drack under fredagens homegame! Som du f.ö missade pga att du grindade bonus! Sopa /TF dessa tre ord säger väldigt mkt om dig... du är allt en klen person /A Citera
cheunce Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Poke67, lider fortfarande av de 9 folköl jag drack under fredagens homegame! Som du f.ö missade pga att du grindade bonus! Sopa /TF dessa tre ord säger väldigt mkt om dig... du är allt en klen person /A Vem var så oansvarig och köpte ut 9 folköl till TF? Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 dessa tre ord säger väldigt mkt om dig... du är allt en klen person /A För att citera Devalanteriel: Boooh, whine osv osv... /TF - säkert felstavat hans namn... Citera
erbus Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Vem var så oansvarig och köpte ut 9 folköl till TF? jag har också ställt mig den frågan.. kan det vara hans gravida sambo som är den skyldige? /A Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 poke67, det verkar osmart att jävlas med killen som köper billig folköl åt dig på Netto, men vad vet jag /TF Citera
cheunce Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 poke67, det verkar osmart att jävlas med killen som köper billig folköl åt dig på Netto, men vad vet jag /TF Nice cat fight Citera
erbus Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 poke67, det verkar osmart att jävlas med killen som köper billig pokeröl åt dig på Netto, men vad vet jag /TF Nice cat fight nu fick mig ett gott skratt igen... när skall jag få klonka lite då? får ju knappt tvåkort /A 'edit ett ord Citera
back Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 gick servern ner? Nej men segt går det ibland. Citera
Seemos Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 alla mina 6 bord dog... samtidigt som internet funkar kanon inklusive heypokers sida Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 The_Skanke: time to give me your chips agine TF TFarker: okidoki The_Skanke: after the break TFarker: time to poop caressati: COLLUSION! caressati: RIGHT THERE! TFarker: calm down robin, batman is RIGHT HERE Vad faaan pratar vi om egentligen /TF Citera
Recommended Posts