Bluwajt Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Vilka sajter/nätverk kör multi table tournaments i heads up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Sportingbet har det iaf. Vet inte i vilket nätverk de är dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Prima har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Stars också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Ladbrokes också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jones Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Vad jag har sett har väl bara prima sit&go HU. Inga MtT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Sportingbet har det iaf. Vet inte i vilket nätverk de är dock. Tråkigt att det endast går 3stycken per dag. Den första börjar 22:30 och brukar ta runt 4 timmar. Sedan finns det även 0200 och 0500. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tom__green Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Edit: såg inte riktigt topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Tack för alla svaren! Men vilken e den sajt som har mest/flest/oftast mtt i H U? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenberg Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Dreampoker (Prima) har heads up turneringar för 2,4 eller 16 pers .......fast jag tror inte det är så många på 16 manna turneringarna......de kostar för övrigt 20 dollar i inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tom__green Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Dreampoker (Prima) har heads up turneringar för 2,4 eller 16 pers .......fast jag tror inte det är så många på 16 manna turneringarna......de kostar för övrigt 20 dollar i inköp. Det finns väl mindre buy in på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenberg Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Var lite otydlig, jag menade att just 16 pers turneringarna kostar det.......annars kostar det från 1 dollar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 dreampoker, royalpoker, royalvegaspoker ja alla prima nätverk skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts