Gå till innehåll

NLT - Trn, 4/11, 10k, Expekt - JAG VANN!

Recommended Posts

Postad

Jag är ledsen att säga det men jag tror inte ditt bildbevis är helt giltigt. Att en spelare vid namn combo vann 1:a-priset tycker jag snarare talar för att du inte vann det. Du heter ju Freeman. Bra försök dock, och bättre lycka på nästa turnering.

Postad

Känner till han som kom 2:a, han var ganska less att du inte gick att bluffa :P

Måste fråga en sak också. Det blev raisat pre, med kanske 1000k, flop kommer och fi bettar sina sista 7k som råkade bli kvar, och du foldade, whats what about? =) Vi höll på att dö av skratt när vi såg det :P

Grattis iaf!

Postad
Känner till han som kom 2:a, han var ganska less att du inte gick att bluffa :P

Måste fråga en sak också. Det blev raisat pre, med kanske 1000k, flop kommer och fi bettar sina sista 7k som råkade bli kvar, och du foldade, whats what about? =) Vi höll på att dö av skratt när vi såg det :P

Grattis iaf!

jag tyckte på fel knapp :( skulle ju klicka på call :?

satt med JQ på den handen

Postad
Jag är ledsen att säga det men jag tror inte ditt bildbevis är helt giltigt. Att en spelare vid namn combo vann 1:a-priset tycker jag snarare talar för att du inte vann det. Du heter ju Freeman. Bra försök dock, och bättre lycka på nästa turnering.

heter freeman på 24

freehost på ladbroks

och combo på expekt

attackhamster på partypoker

Postad
Grattis Freeman. Lagom tur du måste ha haft för att klara av att gå igenom ett fält med 6000 pers som har 92 som favorithand ;)

satt med 7-2 raisade till 20k

en går allin med 18K träffade 2 på river

hans AK dög inte :)

Postad

Jag är grymt imponerad! Klarade lite drygt 2 timmar, sen blev jag så jävla hungrig så jag hoppades bara att jag skulle åka så jag skulle få äta. Hade runt 30k, en bra bit över average. Bettade med AQs, floppen kom 9 högt och jag ställde in. Syn av 77 och jag åkte ut och fick äta :D

Kunde inte riktigt motivera mig att sitta 4 timmar till när jag vet att chansen att jag kommer topp10 hur bra jag än spelar är väldigt liten. Då är det bättre EV att spela cashgame den tiden...

Postad
Tjena det va jag som va mrjones, jag satt på A9o den handen som du foldade för mitt 7k bet, så jag hade dig beat iaf, men lite lustigt va det nog allt :D

du ser... jag foldade rätt ;)

när vi spelade H2H så fick jag AA.. raise... fold :?

handen efter KK... raise.. fold... :?

jag FICK SMÅ TOKSPEL kan jag säga :D