Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tjenare!

Jo en sak till, jag kommer lira på 0.12/0.25 nivån och jag behöver alla tips jag kan få för att motverka tilten så var inte blyga! :P

/Gratis

Spela TAG på low-limit! ;)

Postad
ops.. va inte meningen att skriva ett inlägg där inte.. :)

Alltid kul med respons! :lol:

Tänkte ge en liten uppdatering på freerollen. Pågått i 2timmar, average stack är 30k jag har 40k. Det är 54kvar av 1700st och topp 20 vinner pengar.

Har ju gått rätt okej, hade lite otur med korten ibörjan men nu börjar jag ha lite mer flyt. Uppdatering kommer då jag åkt ut/vunnit. ;)

Postad

Blää!

Andra gången på två dagar som jag hamnar på bubblan eller någon placering därifrån! Hamnade på en 23plats efter ha lirat bra hela turneringen gör jag ett misstag. Men men, idag ska jag börja lira cash-games. En uppdateringen med HH och hur rullen ser ut kommer senare idag.

Postad

MEEEEEEEEEN!!!! Seriöst..... jag är nog den dummaste någonsin... :cry:

Spelade en lite kortare session där jag snabbt torskade ett inköp! hade omkring $101 kvar och fick då för mig att spela en $20 sit n go (jag som inte ens är bra på sit n go). Alltså gjorde precis så som jag inte ska göra, att det ska vara så jävla svårt med disciplinen! Finns det ingen som kan ge tips?

Om någon kunde göra en apparat som gav en smärtsamma stötar så fort man gör något man inte borde göra så skulle jag vara tacksam! Skulle nog kunna betala en tusenlapp för en sådan sak.

Hursomhelst tillbaka till sit n go(n) som jag spelade. Det gick rätt bra och hade flyt med korten, slutade med att jag vann den så jag har nu $180 fast jag är långt ifrån glad, gjorde ett misstag som jag inte borde gjort!

Rulle nu $180 +$55

Postad

Oj, vad långt ner dagboken hamnade bara för jag inte skrivit i den på ett tag. Har varit lite dålig på att ta HH de senaste dagarna så har tyvärr inget att posta, fast de verkar ju ändå rätt dött här ändå. Känns som jag skriver för mig själv. :lol:

Hursomhelst så lyckades jag äntligen clear-a sportingbets bonus och jag cashade ut allt utom bonusen vilket blev $110 tillslut efter lite tveksamt spel från min sida.

Just nu har jag $210 på sportingbet som tyvärr är låsta tills jag omsätt de x10 vilket känns lite tråkigt då jag helst hade velat börja på en ny bonus men men.

Nu ska jag bara ta det lugnt tröstäta någon macka och vänta på Pokerforum.nu turneringen ikväll på sportingbet. Får hoppas det blir bättre än 24 plats av 39 som jag på sist.

Bankrulle nu: $210

Peace 8-)

• Skapa nytt...