jackbalsam Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Spelar man poker seriöst så blir det ju att man sitter och häckar framför datorn ett antal timmar varje dag. Det är precis vad jag har gjort i några månader nu och känner att ryggen har fått lida av det. Därför har jag bestämt för att investera i en ny datastol, och har lite frågor om det. Vad kostar en sån om man vill ha en bra stol men inte nödväntigtvis den dyraste i klassen i skinn från tyska bävrar och med inbyggd massage? Är det någon som själv har en stol dom inte betalat alltför mycket för men ändå är väldigt nöjda med? Lite tips vore väldigt uppskattat. * RP - QoS * Citera
devalanteriel Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Citera
cab19 Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Den såg riktigt skön ut !! Själv sitter jag på en pinnstol,inte undra på att jag undersökte min rygg igår med magnetkamera på täby närsjh. Citera
jackbalsam Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Verkar bra, får åka till IKEA och testa lite. Tycker ARÅS verkar bra också om man vill lägga ut lite mer. Citera
jason Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Lite off-topic kanske, men jag har en jäkligt skön och annorlunda stol. Har en bilstol från en Volvo S40 (jobbar volvo) i läder som jag har monterat på en annan gammal kontorstol, eller alltså tagit "under redet" från en gammal kontorstol. Så mitt tips, hitta en skön bilstol och gör om den. Kräver ganska mycket jobb, men när den blir färdig så kommer du aldrig mer vilja sitta i en vanlig kontorstol. Citera
MGRacing Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Sådan har jag.. funkar utmärkt att vinna och förlora i. Även att lira andra spel i.. t ex racing-spel. Citera
Filip Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Verkar bra, får åka till IKEA och testa lite. Tycker ARÅS verkar bra också om man vill lägga ut lite mer. Jag har en Arås och gillar den starkt. Vad som jag tycker e bäst med den är dess sittdjup som är stort, bra när man e 2m. Citera
Smitaren Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Har också en Arås - den rekommenderas! Citera
freeman Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 kinnarps.... deras stolar är klockrena för 8 timmar nonstop spel Citera
jackbalsam Postad 4 November , 2004 Författare Rapport Postad 4 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Verkar bra, får åka till IKEA och testa lite. Tycker ARÅS verkar bra också om man vill lägga ut lite mer. Jag har en Arås och gillar den starkt. Vad som jag tycker e bäst med den är dess sittdjup som är stort, bra när man e 2m. Fina fisken, jag är själv 1.90 så den lär nog funka för mig med. Citera
Rollin Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 Kolla in Kinnarps kontors stolar. Dom kan gå på ett par tusen med du sitter bra iallafall. Citera
Suppe Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 Denna är ganska nice, http://www.mainax.com/movies/simulator_700kbps.wmv Citera
Macaronis Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 Ska också inhandla en ny kontorsstol. Lutar åt en Arås för min del. Citera
kickboxer Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Betänk att skinn(stolar), och dylikt material, andas väldigt dåligt, klar nackdel om man ska sitta länge. Satsa på en stol med dyna vilken har material som "andas". Är egentligen lite anti till Ikea, då man som liten knatte alltid fick möbler inköpta på Ikea. Tror inte jag hade någon stol som var hel i särskilt många månader. Om detta berodde på att man var en liten ligist som liten eller om Ikeas kvalitet var undermålig förr förtäljer icke historien. I vilket fall som helst antar jag de blivit bättre, kvalitetsmässigt, på senare år. Nåväl, då jag måste snåla för stunden köpte jag denna för ett tag sedan: Länk till ikea.se Helt ok stol, med ett grymt schysst namn f ö. Citera
kydyl Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. Bara 700 spänn, verkar ju riktigt prisvärt. Citera
Macaronis Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Krängde en Arås idag. Riktigt skön stol. Citera
Filip Postad 8 November , 2004 Rapport Postad 8 November , 2004 Vi verkar ha 2 fallanger här, Allak vs Arås, får se vilka som klarar sig bäst i nästa turnering Citera
Svinto Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jag har också en ALLAK. Kan säga att jag tiltade loss ganska rejält när jag skulle montera den. Sen stör jag mig lite på att man inte kan låsa den i bakåtlutat läge, men den var nog prisvärd. Citera
Holmees Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jag ligger i min säng och spelar med trådlös mus, På det sättet behöver man inte ta ut sig under spelandet Citera
Nidot Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Hallå-å? IKEA? Jag kör på en ALLAK. Bra grejer till billig penning. SNåååååålt, finns en "version 2" med högre ryggstöd och läder på armstödet, högre stol osv. osv. bättre med andra ord för endast 1.200 rikstaler på jysk. Bästa stolen jag nånsin haft dock är jag aldeless för kort, når bara ner med tårna och armstöden är för höga, fast.. då är jag ju inte allt för lång heller. Citera
Recommended Posts