Jake Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Finalbord, det är nu det blir spännande Citera
Daxxar Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Åkte på en 14 plats! Där rök nog chansen att nå första platsen i rankingen Citera
robbelito Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Lyckades folda till mig en 12:e plats. Citera
Klabbe99 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 SÅÅÅ TYYPIS!!! Kom till finalbordet och få KK där jag bettar 2BB och grannen till vänster om mig ta all in. Självklart syyynar jag. De andra läger sig. ingen K kommer upp på bordet men en åtta som innerbär att grannen får triss. Därmed är tuneringen över för min del suck Citera
E72 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 11 plats KK all in möter J8 Självklart kommer det J8 på bordet. 12 plats förra veckan då jag åkte på AA all in, denna gång KK Tror jag ligger lågt med qq nästa vecka. Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 11 platsKK all in möter J8 Självklart kommer det J8 på bordet. 12 plats förra veckan då jag åkte på AA all in, denna gång KK Tror jag ligger lågt med qq nästa vecka. ¨ E72 - jag har inte dig med i rankingen från första veckan? Mvh Sportingbet Citera
deadfish Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 kommer rankingen att uppdateras automatiskt eller måste man maila igen? Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 kommer rankingen att uppdateras automatiskt eller måste man maila igen? De som var med första gången och med idag kommer med automatiskt. De som inte var med idag med med förra gången kommer att tas bort från rankingen. Är man med för första gången och kommer ITM måste man maila. Mvh Sportingbet Citera
hogge75 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Slutade 5a, spelade ok bitvis, kass bitvis klonken var inte med mig idag Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Yeah Baby!! Jag vann turneringen... Nu tvingas jag avslöja att det är jag som är BmanSr och ingen annan.... för er som gissade tidigare i tråden Vill du ha uppgfter av mig Sbt, ska jag skicka ett mail med mina uppgifter från mailadressen jag använde när jag signade? Jag kom typ 26:a förra gången så jag skämdes lite för att skriva upp mig på rankingen, men nu kanske man får krypa till korset Citera
Jake Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kom trea, yes. Kul att spela och klonken var med mig större delen av kvällen trots att det såg illa ut ett tag. Citera
deadfish Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 folda mig till pengarna sen så synade jag mig nästan till en seger, fan vad jag spelade dåligt. Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Är man med för första gången och kommer ITM måste man maila. Mvh Sportingbet Aha,såg detta nu Då kommer strax ett mail Citera
Jake Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 folda mig till pengarna sen så synade jag mig nästan till en seger, fan vad jag spelade dåligt. Du var snäll mot mig i och med att du aldrig tog mina blinds, det tackar jag för. Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 folda mig till pengarna sen så synade jag mig nästan till en seger, fan vad jag spelade dåligt. Du var snäll mot mig i och med att du aldrig tog mina blinds, det tackar jag för. Uppdaterad ranking är uppe i egen tråd! Mvh Sportingbet Citera
hogge75 Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Yeah Baby!! Jag vann turneringen... Nu tvingas jag avslöja att det är jag som är BmanSr Grattis till segern Citera
ParadiseEric Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Yeah Baby!! Jag vann turneringen... Nu tvingas jag avslöja att det är jag som är BmanSr Grattis till segern Ja - grattis! Dubbla pengar är på kontot! Mvh Sportingbet Citera
Jake Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 När kommer de dubbla pengarna in på kontot då? mail är skickat. Citera
Matteprof Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ja - grattis! Dubbla pengar är på kontot! Mvh Sportingbet Tackar Sbt och alla andra för den delen också för att ni inte drog ut mig. Jag fick istället dra ut KK med mina 88 all in pre-flop. Riggat! Citera
Klabbe99 Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ja - grattis! Dubbla pengar är på kontot! Mvh Sportingbet Tackar Sbt och alla andra för den delen också för att ni inte drog ut mig. Jag fick istället dra ut KK med mina 88 all in pre-flop. Riggat! Vad det DU! Gissa om jag blev tiltad!! lol Citera
ParadiseEric Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Lycka till ikväll! Jag ska försöka hålla koll och komma upp med uppdaterad ranking och fixa dubbla prispengar så fort jag bara kan! Kör hårt! Mvh Sportingbet Citera
Klabbe99 Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Humm ingen bra start för min del. Spelade dåligt ibörjan. Förhoppningsvis får jag monsterhänder snart som kan rädda mig. Synd att det inte är fler som är med! Citera
Matteprof Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Synd att det inte är fler som är med! Jo det är märkligt... Citera
E72 Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Då var man ute på 12 plats AJ mot AA På de 3 turneringarna som varit har jag kommit 12-11-12 I wont quit my dayjob Citera
Recommended Posts