Elvis Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 https://www.betsson.com/sv/poker/promotions/ Endast 7 player points per dollar för att cleara, vilket gör det här till en av de bästa bonusarna som finns om man spelar minst $1/$2 NL eller minst $2/$4 fixed. Citera
APC Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 För varje $0.10 i rake så ges 0,07 player points. Så en total rake på $3 ur en pott, ger alla spelare i den handen 2,1 player points. Hur tror ni ddenna är jämfört med martinspokers $600 bonus? Citera
heybike Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Den är väl likadan som Eurobetbonusen (superseg) med skillnad att det här krävs 4200 poäng istället för 6000. Ganska bra med andra ord, men inte jämförbar med Martins sign-up väl. Citera
mow Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Det är väl inga krav vilken nivå man ska spela på? Citera
ea_0707 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 kan man spela den här även om man lirat eurobet bonusen? Citera
Johan Axelsson Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 kan man spela den här även om man lirat eurobet bonusen? Ja det är klart. Med 7x är det 100% rakeback på PokerNetwork. Det tycker jag iaf är helt ok... Citera
Jeg123 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 För varje $0.10 i rake så ges 0,07 player points. Så en total rake på $3 ur en pott, ger alla spelare i den handen 2,1 player points. Hur tror ni ddenna är jämfört med martinspokers $600 bonus? Problemet med denna är om man spelar de lägre nivåerna, då kommer raken aldrig upp i 3USD Citera
ea_0707 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Ja det är klart. Med 7x är det 100% rakeback på PokerNetwork. Det tycker jag iaf är helt ok... okej=) Ok menar du att bonusen ger tillbaka lika mkt som 100% rakeback hade gjort? Citera
mow Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 hur länge tror ni det tar om man spelar nl50 eller nl100 ? Citera
Elvis Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 hur länge tror ni det tar om man spelar nl50 eller nl100 ? Om du spelar shorthanded, så tar det cirka 150 bordstimmar på 100NL (dvs cirka 50 timmar om du spelar tre bord samtidigt). Spelar man lägre så finns det bättre bonusar. Citera
henkeee Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Sen finns ju alltid alternativet att t.ex. göra en hälften så stor insättning om man vill lägga ner mindre timmar de kommande 60 dagarna.. Citera
gerulatis Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 undrar bara om man kan få denna bonus om man spelat på betsson förut och har ett konto eller detta bara gäller förstagångsinsättare??? Det står first deposit bonus men jag vet inte hur man tolkar det?? Citera
dlinder Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 undrar bara om man kan få denna bonus om man spelat på betsson förut och har ett konto eller detta bara gäller förstagångsinsättare??? Det står first deposit bonus men jag vet inte hur man tolkar det?? Det är väl svårt att tolka first deposit på annat sätt än första insättning????? För övrigt verkar det inte vara nån superbonus direkt. Citera
vetgirig Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 undrar bara om man kan få denna bonus om man spelat på betsson förut och har ett konto eller detta bara gäller förstagångsinsättare??? Det står first deposit bonus men jag vet inte hur man tolkar det?? Det är väl svårt att tolka first deposit på annat sätt än första insättning????? För övrigt verkar det inte vara nån superbonus direkt. Med 7x så är det en superbonus. 30% bättre än EuroBets insättningsbonus. Citera
dlinder Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Med 7x så är det en superbonus. 30% bättre än EuroBets insättningsbonus. Det är väl iofs inget stort krav? Det ter sig för mig väldigt mycket sämre än tex Betfreds eller Martinpokers bonusar. Citera
CeDe Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Låter intressant. Jag spelar mycket hellre turneringar än cash games, kan jag då sitta och spela sit & go's tills jag har clearat? Lirar inte på Betsson i vanliga fall men ser att dom har sit & go's med $10+1. Tydligen får man 5 player points per satsad dollar på turneringar, innebär det i detta fall då att jag får 50 eller 55 poäng för en $10+1 sit & go? Jag kommer att få spela 77 eller 84 såna S&G's för att få tag på 4200 player points. Och när dom skriver turnering så måste väl sit & go's ingå i det eller får ja inga player points för dom? Är det en helt tokig idé att göra så här? Tell me, jag är inte direkt rutinerad på att jaga bonusar men det behövde jag kanske inte tillägga. Citera
joeki Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 du får 5 per dollar i RAKE på turneringar. så en $10+$1 ger 5 poäng. Citera
CeDe Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Va, är det så illa? 5 player points för en $10+1. Det är väldigt luddet skrivet av dom i så fall: "Tournaments: 5 Player Points delas ut för varje betalad dollar i entréavgift (turneringar med riktiga pengar)." Det står inget om någon rake där!? Jag fattar det som att jag får 5 poäng per satsad dollar, så i en $10+1 borde det ge 50 eller 55 poäng beroende på om dom räknar det som att jag satsar 10 eller 11 dollar. Citera
sokrat3s Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 vore väll iofs ganska konstigt om du bara behövt spela 80 SnG och betala totalt 80dollar i rake och få 600 tillbaka. Så bra bonusar kommer du aldrig få se Citera
vetgirig Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Va, är det så illa? 5 player points för en $10+1. Det är väldigt luddet skrivet av dom i så fall: "Tournaments:5 Player Points delas ut för varje betalad dollar i entréavgift (turneringar med riktiga pengar)." Det står inget om någon rake där!? Jag fattar det som att jag får 5 poäng per satsad dollar, så i en $10+1 borde det ge 50 eller 55 poäng beroende på om dom räknar det som att jag satsar 10 eller 11 dollar. Nej du får 5 poäng för en 10+1 turnerning( och 20 för en 50+4) Dvs du får 5 poäng per 1 dollar i rake. Citera
slovakien Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Har spelat sedan innan ett flertal gånger på betsson och såg nu detta mail från dom: 100% i bonus upp till $600*Du får 100% i bonus upp till $600 om du gör en insättning och överföring till pokern senast 12 mars. *Bonuserbjudandet blir tillgängligt i ditt konto efter insättningen och aktiveras när du för över pengarna till pokern. För att få ut bonusen så krävs det att du spelar in 7 player points per bonusdollar inom 60 dagar. Jag satte in 600 dollar för att prova och efter att ha överfört dessa pengar till pokerkontot fick jag meddelandet: din bonus är nu aktiverad och jag har 4200 poäng kvar på pendingbonus så det går att ta denna bonus fast man har ett konto sedan tidigare Citera
lagge Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Denna bonus verkar ju vara kass! det är inte alls 7x för en rake å 10cent får man 0.07poits alltså, när man har varit med i 100 potter som rakeat 10c har man tjänat in 7 poäng och därigenom 1$ i bonus. Citera
dlinder Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Denna bonus verkar ju vara kass! det är inte alls 7x för en rake å 10cent får man 0.07poits alltså, när man har varit med i 100 potter som rakeat 10c har man tjänat in 7 poäng och därigenom 1$ i bonus. Nä den är som sagt inte speciellt bra för de flesta. Om man som räkneexempel förutsätter att potterna i snitt rakas 50c blir bonusen alltså 20x rakade händer. Men som sagt, spelar man hög limit där raken allt som oftast cappas så kan den nog vara attraktiv. EDIT: Bör det inte förresten bli så att man får tillbaka en tiondel av den totala raken? Dvs på tiomannabord, förutsatt att man i snitt betalar lika mkt rake som övriga, 100% rakeback. Citera
pluntzky Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Med 7x så är det en superbonus. 30% bättre än EuroBets insättningsbonus. Det är väl iofs inget stort krav? Det ter sig för mig väldigt mycket sämre än tex Betfreds eller Martinpokers bonusar. Den här typen av "rake" baserade bonusar beror helt på vilka limits man lirar, lirar du högt är den riktigt het, low-stakes finns det mkt bättre. Citera
Recommended Posts