bzkt Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Kubo and Locke sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g Citera
Frege Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Family Guy! Family Guy! Family Guy! South Park fick jag rösta på, men That '70s Show och Will & Grace går inte för hackor. Citera
Papa Kubo Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00096S45S//103-0133386-0675071 Citera
matze42 Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Tycker att figuren Locke i Lost verkar ha samma tankar som den gamla filosofen John Locke. Annars är ju The Wire den bästa serien såklart! Citera
Suppe Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00096S45S//103-0133386-0675071 Pimp! Citera
Loveless Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Med tanke på att min tv satt sig i strejk efter senaste åskvädret, så ingenting. Får väl springa ner till expert och köpa en sådan där platt tv efter sommaren. Citera
Albert Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Peter griffin lever! http://www.rpi.edu/~martij10/peter.jpg Citera
thorn Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Av de du listat: Sopranos och Gilmore Girls. Andra bra som du inte hade med på listan: Twin Peaks Arkiv X (två klassiker) Family Guy Nya vidunderligt bra serier: Carnivále Deadwood Citera
Albert Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Av de du listat: Sopranos och Gilmore Girls. Andra bra som du inte hade med på listan: Twin Peaks Arkiv X (två klassiker) Family Guy Nya vidunderligt bra serier: Carnivále Deadwood Jo. Kan hålla med om att Arkiv-X skulle varit med. Family Gut upptäckte jag för tre veckor sedan och den serien är fenomenal! Toppar tom Simpsons. Citera
Albert Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Lite OT Vet någon från vilket avsnitt det här citatet kommer ifrån? Jerry : I need to talk to you about my friend, Dr. Tim Whatley. I think he's converted to Judaism just for the jokes. Father Curtis : And this offends you as a Jewish person? Jerry : No, it offends me as a comedian! Citera
Papa Kubo Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Postad 9 Augusti , 2005 Men hörru, varför finns inte Taxisnuten med i omröstningen? Citera
Albert Postad 10 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2005 The Yada Yada. Tackar! Citera
Pimpen Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Saknar även Scrubs på listan. Citera
Albert Postad 19 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Apropå ingenting så är Frasier en mycket underskattad serie. Citera
Papa Kubo Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Jag tittar hellre på torkande målarfärg (eller färdigtorkad för den delen) än på Frasier. Citera
Teichmann Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Men det beror på att du är dum? Tråkigt att Baywatch bara fått två röster. Alla gillar vi väl Mitch? Citera
TANDEMCYKELN Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Tråkigt att Baywatch bara fått två röster. Alla gillar vi väl Mitch? Jag lägger hellre ögonen på Yasmine Bleeth. Under semestern tittade jag under eftermiddagarna lite på Baywatch och Beverly Hills. En fröjd för ögat. Haha. Patetiskt att Simpsons leder. En serie gjord för korkade 30-åringar. Citera
Teichmann Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Tråkigt att Baywatch bara fått två röster. Alla gillar vi väl Mitch? Jag lägger hellre ögonen på Yasmine Bleeth. Under semestern tittade jag under eftermiddagarna lite på Baywatch och Beverly Hills. En fröjd för ögat. Haha. Patetiskt att Simpsons leder. En serie gjord för korkade 30-åringar. Bror, Yasmine Bleeth är ett okej objekt lägga ögonen på, helt klart. Tänk dig hon och Micth i en hårdporrfilm regisserad av Rocco. Ja, jävlar ja. Beverly Hills är så jävla bra. Sanslöst fult mode och patetiska skådespelare, man kan inte annat än älska skiten. Sådana serier (Beverly, Baywatch, Melrose Place) är ju fan 90-talets TV personifierat. Simpsons är för övrigt en genial serie som dock har allt för många patetiska fjortisbeundrare som inte förstår sig på den. Men alla kan ju inte vara perfekta som jag. Citera
Loveless Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Jag vill rösta på red dwarf. Citera
Barry_Lyndon Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Ledsen att behöva väcka gamla döda trådar, men... Har ni missat Arrested Development? Fantastisk serie, kanske inte bäst, men jävligt kul. Nevernude... Sen var det nån som nämnde Bottom, har du sett The Young Ones? Vivian äger! Förresten kan någon förklara Family Guy för mig, jag tycker mest den är jobbig att uthärda. Jag förstår liksom var det är meningen att det skall vara roligt, men skrattnerven klickar... Är det en "aquired taste" eller gillade ni den med en gång? /Andreas Citera
Recommended Posts