DrBarry Postad 25 November , 2004 Rapport Postad 25 November , 2004 Nu har du hoppat i en galen tunna här: Han heter ju O'Riley, och Ryan är hans förnamn Grymt galen tunna, dumstrut till mig. Självklart är det så. Extra stor dessutom då jag gick in och viktigpettrigade mig mot Kubo var det va? Citera
Tobbo Postad 26 November , 2004 Rapport Postad 26 November , 2004 A-Team Airwolf Mcguyver Simpsons Family guy Scrubs Oz . Inte sorterat efter ranking, alles sind gut! Citera
FireSole Postad 26 November , 2004 Rapport Postad 26 November , 2004 Seinfeld 24 Sopranos West Wing Fattar inte varför alla glömmer bort 24??? Citera
Papa Kubo Postad 26 November , 2004 Rapport Postad 26 November , 2004 Nu har du hoppat i en galen tunna här: Han heter ju O'Riley, och Ryan är hans förnamn Din klåpare! Han heter ju faktiskt O'Reily! (Jag kunde inte hålla tillbaka viktigpettern i mig, sorry.) Visste ni förresten att skådisarna som spelar O'Reily-brorsorna är bröder också i verkligheten? Citera
Morbo Postad 26 November , 2004 Rapport Postad 26 November , 2004 Ack och ve! Finns inget värre än att viktigpettera nån och sen göra bort sig själv Jag tycker att man ser direkt att de är brorsor. Tycker också det är ballt när man får höra "riktiga" Cyril snacka, genom t.ex. hans strumpkompis. Låter riktigt läskig Citera
DrBarry Postad 27 November , 2004 Rapport Postad 27 November , 2004 Lol. Att viktigpettra är en livsstil, och då ingår det att bli slagen rakt över fingrarna ibland. Måste dock instämma i att det finns grymt grymma grejer i Oz som är en grym serie. Man messar inte med Adebisi (checkar du stavningen, Kubo? ) eller snor hatten av Agamemnon Busmalis. Citera
Suppe Postad 27 November , 2004 Rapport Postad 27 November , 2004 OZ är en riktigt bra serie men lite för mycket pojkkärlek ibland, då var det bara byta kanal i någon minut och sen tillbaka. Scenerna när tex Adebisi våldtar folk är inget man vill få på näthinnan allt för länge. En personlig favorit fick man i Miguel Alvarez, fick mycket skit men gav tillbaka lika mycket. http://www.hbo.com/oz/cast/index.shtml Lägg märke till Hickmott och Kubo längst ner på sidan Citera
Hickmott Postad 28 November , 2004 Rapport Postad 28 November , 2004 Lägg märke till Hickmott och Kubo längst ner på sidan Tjing för att vara Tony //Hickmott Citera
Pimpen Postad 29 November , 2004 Rapport Postad 29 November , 2004 Tycker att Simpsons är tiderns bästa serie men är även barnsligt förtjust i engelska serien Bottom med Rik Mayall och Adrian Edmondson. Såg Bottom för första gången i SVT:s ungdomsprogram PM i mitten av 90-talet. Fastnade direkt för den råa humorn. Allra bäst är nog när Richir och Eddie misshandlar en stackars kontrollant från gasverket. Finns det fler som fallit för serien?? Citera
Albert Postad 29 November , 2004 Författare Rapport Postad 29 November , 2004 Allra bäst är nog när Richir och Eddie misshandlar en stackars kontrollant från gasverket. Finns det fler som fallit för serien?? Har mer fastnat för deras geniala komedifilm Guest House Paradiso. Den cineast som inte sett den är ofullständig. Citera
eurythmech Postad 29 November , 2004 Rapport Postad 29 November , 2004 Allra bäst är nog när Richir och Eddie misshandlar en stackars kontrollant från gasverket. Finns det fler som fallit för serien?? Har mer fastnat för deras geniala komedifilm Guest House Paradiso. Den cineast som inte sett den är ofullständig. Håller fullkomligt med! Citera
dropbass Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 Jag har börjat kolla på en ny serie som går i usa nu, Lost heter den. Enkelt förklarat kan man säga att det är Robinsson men inslag X-Files... http://abc.go.com/primetime/lost/index.html Citera
FireSole Postad 7 December , 2004 Rapport Postad 7 December , 2004 Lost ska komma till tv4 oxå Citera
FireSole Postad 7 December , 2004 Rapport Postad 7 December , 2004 kommer dock inte ihåg om det va till våren eller hösten.. eller så va det kanske inte ens tv4 Citera
dropbass Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Lost ska komma till tv4 oxå Sant, men vi vet ju alla hur snabba TV4 är på att visa nya serier sam att man gärna lägger en paus mitt i säsongen... Citera
Spektakel Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Baywatch? 1. Tour of Duty (Pluton B i Vietnam) 2. Miami Vice 3. The Simpsons Sedan blir det svårare. Seinfeld, Frasier, Spin City, LA Law, NYPD Blue, Scali m fl är alla kandidater till topp-5-placeringar. Citera
FireSole Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Jo det är ju Tv4 i ett nutshell... Finns välla inet en serie som tv4 har lyft fram och inte sabbat... tack och lov att dom två bästa serierna går på svt Citera
dlinder Postad 8 December , 2004 Rapport Postad 8 December , 2004 Kan vi inte rösta om bästa dokusåpa, så får jag säga Average Joe. Har inte haft så kul på länge. Citera
FireSole Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Bästa Dokusåpa måste jag nog svara Surreal life på!! Ron Jeremy är kung Citera
Suppe Postad 11 December , 2004 Rapport Postad 11 December , 2004 Bästa Dokusåpa måste jag nog svara Surreal life på!!Ron Jeremy är kung Kan bara hålla med, skön dokusåpa det där. Citera
David_80 Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 Är det nån som vet om Sopranos är en satir, komedi eller dramaserie? Jag har sett ganska många avsnitt och har inte lyckats komma fram till nåt svar än. Citera
Papa Kubo Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Fan vad glad jag blev nu - Family Guy kommer tillbaka! Serien var mer eller mindre nedlagd som jag förstått det, men nu kommer alltså säsong fyra. Premiär i USA om drygt 100 dagar, den 1:a maj. Det här blir värre än då man väntade på jultomten som liten parvel. Weee! Citera
piggeh Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Fan vad glad jag blev nu - Family Guy kommer tillbaka! Serien var mer eller mindre nedlagd som jag förstått det, men nu kommer alltså säsong fyra. Premiär i USA om drygt 100 dagar, den 1:a maj. Det här blir värre än då man väntade på jultomten som liten parvel. Weee! Hoppas du inte missar American Dad som också börjar 1:a maj på Fox då. Samma pöjkar som gör Family Guy som gör den. De har hela tiden sagt att den ska ha premiär i februari men nu har de skjutit upp det tyvärr. http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-21935/ Citera
Recommended Posts