Gå till innehåll

-


mickol

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är inte direkt stolt över spelet men får la lägga upp den. Såg nu att stavningen var annorlunda..

 

runkku (EUR 499,60 in seat 1)

fluuk (EUR 396,00 in seat 2)

donna9000 (EUR 536,75 in seat 3)

MP1 (EUR 215,10 in seat 4)

aIIesinnes (EUR 1 380,50 in seat 5)

ronkaa (EUR 60,70 in seat 6)

 

Dealer: runkku

Small Blind: fluuk (2,00)

Big Blind: donna9000 (4,00)

 

fluuk was dealt: Qd - Qs

 

MP1 Call (4,00)

aIIesinnes Raise (20,00)

ronkaa Fold

runkku Fold

fluuk Call (18,00)

donna9000 Fold

MP1 Fold

 

Flop Th - Td - 9c

 

fluuk Check

aIIesinnes Bet (40,00)

fluuk Call (40,00)

 

Turn Th - Td - 9c - 2c

 

fluuk Check

aIIesinnes Bet (100,00)

fluuk Raise (200,00)

aIIesinnes All-In (1 220,50)

fluuk All-In (136,00)

aIIesinnes Payback (984,50)

 

River Th - Td - 9c - 2c - 8c

 

fluuk shows: Qd - Qs (two pairs, queens and tens)

aIIesinnes didn't show: Qc - Kd (a pair of tens)

 

fluuk wins: EUR 797,00 (with two pairs, queens and tens)

Rake: EUR 3,00

 

 

 

Han vart sur och anklagade mig för att ha kört en hit¨n¨run. Satt en halvtimme på bordet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han vart sur och anklagade mig för att ha kört en hit¨n¨run. Satt en halvtimme på bordet..

 

Spelar väl ingen roll hur länge du sitter vid bordet före poten för att det inte ska räknas som en hit n' run.

 

vadå, ska jag sitta så länge att han hinner vinna tillbaka pengarna, annars får jag inte lämna? nu var det iofs inte ens så att jag stack direkt efter, men det är ju hyfsat löjligt, han har ju haft en halvtimme på sig att vinna mina pengar innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han vart sur och anklagade mig för att ha kört en hit¨n¨run. Satt en halvtimme på bordet..

 

Spelar väl ingen roll hur länge du sitter vid bordet före poten för att det inte ska räknas som en hit n' run.

 

vadå, ska jag sitta så länge att han hinner vinna tillbaka pengarna, annars får jag inte lämna? nu var det iofs inte ens så att jag stack direkt efter, men det är ju hyfsat löjligt, han har ju haft en halvtimme på sig att vinna mina pengar innan.

 

Var det det jag sa eller? Han syftade på att du gjorde en hit n' run, vilket du gjorde. Men om du skulle iväg så är det säkert np.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...