ThrillPhil Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Tycker det ser ut att gå bra nu. Hur nära WSOP e du? Du borde få Heypoker att pröjsa i vilket fall.
ThrillPhil Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Hade du vikt dig för en potbet på turn eller skulle han väntat till river? HU är ju ett annat spel och man måste spela 95% av alla händer, men ett spel du blir tvungen till i WSOP om du går ändra fram.
Okok Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Mäktig raise lill_monsta gör preflop heh. Tror att denne lil_monsta är i Barcelona med djens och ett stort gäng svenskar. Ska vi våga gissa att han hade någon åskådare som han var tvungen att imponera på?
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 En fråga som inte handlar om pokern... Hur va MI3? =)
mickol Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 En fråga som inte handlar om pokern... Hur va MI3? =) Helt okej ! Lite logiska luckor kanske men det är väl action som räknas i en sådan film?
mickol Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Vi ses väll på finalbordet på 20k? =) Så var planen, se till att inte klonka ut bara
stoffe83 Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 En fråga som inte handlar om pokern... Hur va MI3? =) Helt okej ! Lite logiska luckor kanske men det är väl action som räknas i en sådan film? Ja det är la det som räknas! =)
mickol Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Varför är jag så dum som jämt ska bråka med den med b2briggen i ryggen? Ut med AQ mot KK
Grillkrydda Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 varför händer det jämt mig? För att du inte bettar vidare på dina semibluffar.
mickol Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 varför händer det jämt mig? För att du inte bettar vidare på dina semibluffar. Jag måste ju anta att han har ett överpar här, han kommer ju knappast släppa den vid turn om han synar flop då har är en jävligt dålig spelare så då ser jag ju hellre ett gratiskort.
iremmats Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 varför händer det jämt mig? För att du inte bettar vidare på dina semibluffar. Jag måste ju anta att han har ett överpar här, han kommer ju knappast släppa den vid turn om han synar flop då har är en jävligt dålig spelare så då ser jag ju hellre ett gratiskort. Sen så höjer du alldelles för lite på floppen.
Grillkrydda Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 varför händer det jämt mig? För att du inte bettar vidare på dina semibluffar. Jag måste ju anta att han har ett överpar här, han kommer ju knappast släppa den vid turn om han synar flop då har är en jävligt dålig spelare så då ser jag ju hellre ett gratiskort. Varför måste du anta det med tanke på hur han spelat handen hitintills? Höjer du ur position måste du nästan följa upp. Ditt spel måste väl bli väldigt exploaterbart om du checkar här?
Hjort Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Sen så höjer du alldelles för lite på floppen. Vad får dig att tro det?
iremmats Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Sen så höjer du alldelles för lite på floppen. Vad får dig att tro det? De behöver lägga 110 till. Potten är redan på 391. Folk lägger inget då.
mickol Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 varför händer det jämt mig? För att du inte bettar vidare på dina semibluffar. Jag måste ju anta att han har ett överpar här, han kommer ju knappast släppa den vid turn om han synar flop då har är en jävligt dålig spelare så då ser jag ju hellre ett gratiskort. Varför måste du anta det med tanke på hur han spelat handen hitintills? Höjer du ur position måste du nästan följa upp. Ditt spel måste väl bli väldigt exploaterbart om du checkar här? Read, har sett han hur många gånger som helst fiska med typ TT osv och han släpper ju aldrig så länge inget överkort kommer.
Recommended Posts