Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jodå det ska nog inte vara några problem. Mitt behov är ju i snitt under 1000 VIP per dag nu, och de senaste dagarna har jag snittat över 2000 per dag. Fortsätter det så blir jag klar en månad för tidigt :)

Du kanske ska dra ner på antal bord nu? Eller tror du att 6-8 bord ger maximal vinst?

Postad

Du kanske ska dra ner på antal bord nu? Eller tror du att 6-8 bord ger maximal vinst?

För att maximera vinsten är det nog max 4 bord som gäller flr mig personligen. Men ärligt talat, spela på B2B är långt ifrån det bästa sättet att maximera vinsten. Tänkte lira 3/6 nu men borden är riktigt skräckinjagande. Hmambo, nerazuri, anna-86, rookie, myckennorrd, lurvenpajs, bojjen osv på varenda bord. Finns ju inte ens plats för tomtarna :) Har som mål att bli klar så fort som möjligt.

Haha, det där känner jag igen. Primetime på 2/4, 3/6 och 5/10 är ju nån udda tid när det inte sitter 5 bra grindare vid ett bord. Spelade lite 5/10 kl11 idag och då var det tom en kille som som betalade av ett inköp med 57 på 78910x bräda.. :)

• Skapa nytt...