Djens Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Du är nog själv en av anledningarna till att B2B e så jäkla tight märkte jag idag...
P_kungen Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Vad är du för ubermensch som mäktar med 2,4k vip på en dag? Jag tycker jag har grindat hårt om jag fått ihop 1k. Nu fick jag prestationsångest
Reaper Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 en liten fråga, i vilka trakter ligger din br i? Tycker du plussar mkt varje dag och borde få ihop bra mkt pengar/månad om det flyter på
P_kungen Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Jodå det ska nog inte vara några problem. Mitt behov är ju i snitt under 1000 VIP per dag nu, och de senaste dagarna har jag snittat över 2000 per dag. Fortsätter det så blir jag klar en månad för tidigt Du kanske ska dra ner på antal bord nu? Eller tror du att 6-8 bord ger maximal vinst?
P_kungen Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Du kanske ska dra ner på antal bord nu? Eller tror du att 6-8 bord ger maximal vinst? För att maximera vinsten är det nog max 4 bord som gäller flr mig personligen. Men ärligt talat, spela på B2B är långt ifrån det bästa sättet att maximera vinsten. Tänkte lira 3/6 nu men borden är riktigt skräckinjagande. Hmambo, nerazuri, anna-86, rookie, myckennorrd, lurvenpajs, bojjen osv på varenda bord. Finns ju inte ens plats för tomtarna Har som mål att bli klar så fort som möjligt. Haha, det där känner jag igen. Primetime på 2/4, 3/6 och 5/10 är ju nån udda tid när det inte sitter 5 bra grindare vid ett bord. Spelade lite 5/10 kl11 idag och då var det tom en kille som som betalade av ett inköp med 57 på 78910x bräda..
Don Vito Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Var är det du spelar? skulle vilja se dig spela.
Recommended Posts