Hjort Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Till samtliga NL-muppar: Lär er skriva rubrik enligt reglerna! Mvh /Bjorn Lär er skriva rubriker. Kommer ett tag framöver låsa samtliga NL-poster som inte följer reglerna eftersom det blir rätt övermuppigt nu. Citera
Staahla Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Ja, det är hög tid för en ordentlig uppryckning här på forumet. Citera
crillux Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Håller med dig Staahla. Rubrikerna är viktiga, men minst lika viktigt är det att läsa resten av reglerna. Alldeles för många som postar i HA när det istället borde gå till resultattråden. Ska det vara så svårt att läsa regler och postningsguide? Citera
Wharic Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jag som tyckte jag var smart när jag skrev NLT10 i rubriken så alla skulle se direkt att det var frågan om NL 0.05/0.10.. men det har nån vänlig själ tagit bort från mina rubriker så jag slutar med det då Citera
Albert Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 För övrigt så förstår jag inte vad det där T:et gör i "NLT" och "FLT". NL för No Limit torde räcka och lika så FL. Citera
serenity Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 T står för Texas Hold'em. 7CS, 5CD och FLO/PLO/8 finns också Citera
ÅttiseX Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 T står för Texas Hold'em.7CS, 5CD och FLO/PLO/8 finns också Har alltid trott att T:et står för turnering.. Man lär sig nåt nytt varje dag =) Citera
johannn Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 jag tycker det borde finnas separata forum för nl, fl och pl. jag menar för varje givande FLT-tråd så måste man gå igenom 300 sömniga likartade NL-trådar. Inte heller lyckas jag någonsin söka heller, att få fram en handanalys för t.ex. FLO Hi/Lo. Kanske en filterfunktion där man kan filtrera efter de första tre bokstäverna? Det vore kanon! edit: testade att söka nu, gick ju utmärkt, fattar inte varför jag aldrig lyckats med det tidigare Citera
Recommended Posts