DocuWild Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Ja.. om det är nån som du utan att ens börja svettas skulle kunna piska p 2-7 så är det väl mig Jag skall dock leka tomtefar för alla nissarna på 10k frirullen hos prima Ho ho ho ! Now i got a pocket pair! Citera
Henkeman Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Till att börja med så skriver jag alltid POKERFORUM.nu med stroa bokstäver, så det är en giva-away! Ett annat verifieringstips är att QoS har småproblem med bokstavsordning i en del ord Citera
QoS Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Jag trodde det skulle handla om förtal och urkundsförfalskning på IRC, inte att alla skulle mobba min för smygdyslektiska läggning! - QoS Citera
flibben Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 Jag trodde det skulle handla om förtal och urkundsförfalskning på IRC, inte att alla skulle mobba min för smygdyslektiska läggning! du lämnar öppet mål QoS Citera
QoS Postad 11 November , 2004 Rapport Postad 11 November , 2004 Okej, jag är rétarded... jag erkänner! - QoS Citera
robbankorpen Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Är #pokerforum.nu stängd för allmänheten eller vad? Förr gick det hur bra som helst att komma in, nu måste man tydligen ha ett lösenord. Någon som kan förklara hur det ligger till? Citera
Ugrath Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Flyttat till #pokersnack för att undvika koppling till det här forumet. Citera
Recommended Posts