Gå till innehåll

IRC-kanaler om Poker?


lizzard

Recommended Posts

ayecappy kan ju skippa skitsnacket och anledning till att "pforum-snubbar" inte var så jättevälkomna i den kanalen kan bero på den omogna inställning väldigt många representanter ifrån pokerforum har haft när dom kommit in där, som just nu i skrivande stund sitter QoS och förlöjligar hela kanalen i #holdem.se , det är vad jag kallar "bra" och mogen representering.

 

 

my cents.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men fan vilka tomtar ni är alltså. Jag skäms.

 

1. Cyll är en trevlig prick, men det hänger kanske på att man är trevlig tillbaka...

 

2. Om man spenderar dagarna med att sitta inloggad i en IRC-kanal och diskutera hur dålig den, eller en annan IRC-kanal är... Då kanske man skulle ta och se över sina prioriteringar lite grann. :roll:

 

3. Vad spelar det för roll om nu #holdem.se skulle vara dålig? Om det skulle vara sant är det ju bara bra. Det skapar ju fler tomtar.

 

4. Vad är det säger att #pokerforum.nu är bättre? QoS verkar vara där ibland, så det säger väl en del om spelrådskvalitén ;)

 

QoS, om thrasher talar sanning... SKÄMMES TA ME' FAN!

 

Skärp er nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4. Vad är det säger att #pokerforum.nu är bättre? QoS verkar vara där ibland, så det säger väl en del om spelrådskvalitén

 

För att man kan få utlopp för ens psykoser när de väl kommer där. Samt lyssna på otaliga bad beats-stories. På #holdem.se är det lite svårare att få utlopp för psykoserna - RDBMS accepterades inte sist jag var där. Sedan så är det väl av gammal vana jag händer där.

 

Var inne på #holdem.se lite igår, var i och för sig en intressant diskussion om nudlar och färdiglagad mat där. Får nog ta och börja idla i två kanaler samtidigt då, jag har ju ändå inget liv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[...]just nu i skrivande stund sitter QoS och förlöjligar hela kanalen i #holdem.se , det är vad jag kallar "bra" och mogen representering.

Que? Tro mig när jag säger att jag aldrig skulle hålla på så. Jag sov rätt så gött kl. 04. :)

 

4. Vad är det säger att #pokerforum.nu är bättre? QoS verkar vara där ibland, så det säger väl en del om spelrådskvalitén ;)

Samma sak här, jag har varit inne på kanalen på Quake-net en gång, däremot så satt jag via WebUI när vi satt på IRC-net under server strulet i sommras.

 

Ett tips är att om ni ser mig på IRC och jag inte syns på forumet så är det inte jag! :)

 

Om ni undrar om det är jag, PMa och fråga, med all sannolikhet är det inte jag.

 

Är det någon som fjantar sig så tycker jag ni ska ta IP och anmäla hos ISPn!

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt QoS ifall det inte var du men när någon kommer in såhär i kanalen

 

 

[03:51:32] * Joins: [QoS] (tipsarn666@c-d49971d5.031-110-73746f46.cust.bredbandsbolaget.se)

[03:51:46] <[QoS]> Hej, pokerforum.nu medlem här =)

[03:56:18] <Azaroth> ok

[03:56:22] * [QoS] is now known as sprapra

 

 

vad ska man tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt QoS ifall det inte var du men när någon kommer in såhär i kanalen

 

[03:51:32] * Joins: [QoS] (tipsarn666@c-d49971d5.031-110-73746f46.cust.bredbandsbolaget.se)

[03:51:46] <[QoS]> Hej, pokerforum.nu medlem här =)

[03:56:18] <Azaroth> ok

[03:56:22] * [QoS] is now known as sprapra

 

vad ska man tro?

Med tanke på att vem som helst kan kalla sig vad som helst på IRC så kan ni utgå ifrån att det inte är jag. Speciellt om det är nån som beter sig som en idiot! :)

 

Som sagt, jag IRC-ar ytterest sällan, och jag låg och sov kl. 4 imorse. :)

 

Till att börja med så skriver jag alltid POKERFORUM.nu med stroa bokstäver, så det är en giva-away! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...