jello Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Gjorde precis av med nästan ett helt inköp på grund av ett felklick. Multitabling är livsfarligt Citera
Ekstrom Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jo rullen bör ju vara större, ska den vara fyra gånger så stor om man spelar på fyra bord eller är det överdrivet? Citera
joeki Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jo rullen bör ju vara större, ska den vara fyra gånger så stor om man spelar på fyra bord eller är det överdrivet? Eh nej. Varför ska det va så? Spelar du 100 händer på 15 minuter istället för en timma är väl winraten och svängningarna per 100 BB densamma? Citera
Ekstrom Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jo de e sant iofs, gick på fettos tips Citera
Patfor Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Mitt råd är att lägga till ett bord i taget, när du börjar få väntetid och känner att det går lite för långsamt så är det bara att lägga på ett bord till osv. För mig tog det cirka 10h per bord att bli bekväm. Sedan är det förstås vad du vill uppnå. Ska du bara spela statiskt och lita på korten eller spela spelarna vid bordet? Jag vill ha lite koll på mina motståndare så ska jag hinna med att skriva notes och chatta lite så går gränsen vid 3-4 bord för mig (beroende lite på hur snabba borden är). Lycka till! /Patfor Citera
Ekstrom Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Ja, jag tycker ett av problemen med flera bord är att det blir svårare att "lära känna" sin motseplare, sedan är det ju kul med lite trash talk i chatten Citera
Recommended Posts