hampulito Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Hur spelar ni dessa händer. Jag brukar nästa alltid raisa eller reraisa preflop på dessa händer, Men hur gör ni om någon spelar tillbaka på eran rerais, som exempel, vi säger att det gäller 2/4 pos1 fold pos2 fold pos3 call 4$ pos4 fold pos5 call 4$ pos6 rais 14$ pos7 fold pos8= jag rerais 34$ sb fold bb fold pos3 fold pos5 fold pos6 all in 133 dollar Hur ska jag göra här? Brukar oftast syna trots vetskapen om att jag troligen är slagen. * Flytt till THe - QoS * Citera
majorj Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Skulle inte reraisat, iaf inte med JJ. Och definitivt inte synat. Edit: Sry. Har snor i stället för hjärna idag. Läste inte, tänkte microlimit. Citera
Nidson Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Jag ser alldeles för mycket idiotspel från småstackar för att kunna folda utan read där. Citera
Uben Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 En pårökt åkersork skulle troligen spöa mig i NL men.. Vad spöar du här? Mot överkort har du en väldigt liten edge och mot överpar så är du rökt. Jag skulle folda. Citera
Recommended Posts