eroz Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Hittade ingen tråd om denna sajt varför jag nu skapar en tråd. Skulle casha ut mina pengar men Neteller fanns ej som utbetalningsalternativ. Jag satte in pengarna via Neteller och jag tycker det är väldigt märkligt att man inte kan ta ut dom på samma sätt. Någon som har haft samma problem tidigare och fixat det? Länk: http://www.intertops.com/ Citera
Johan Axelsson Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Flytta pengarna till sportsbet-delen. Därifrån kan du flytta över till neteller. Citera
eroz Postad 30 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Lite mer specifikt, vart på siten (loggat in på http://www.intertops.com) cashar man ut? Kanske bara jag som efterbliven men jag hittar inget. Citera
Sisko Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Välj Payments längst upp till vänster i menyn, under Account. Scrolla ner och Neteller payout finns näst längst ner. Citera
SeEmSi Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag försökte plocka ut pengar till mitt Neteller konto igår och allt ser ut att gå bra men saldot är fortfarande det samma och inget mail som bekräftar utbetalningen har jag fått. Jag har mailat support men ännu inte fått något svar. Någon som känner igen sig? Citera
Johan Axelsson Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Ja, det verkar som de är sega på helgerna. Jag begärde ut pengar på lördag morgon, fick dom först på måndag morgon. Men mitt i veckan gick det på ~12 timmar. Citera
SeEmSi Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Men är det normalt att man inte ser att man begärt en utbetalning? Oförändrat saldo, inget mail etc Citera
Johan Axelsson Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag tror faktiskt det var så för mig med. Men nu är minnet lite diffust. Citera
Papa Kubo Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Jag har hört att Intertops är jäkligt griniga med folk som har flera Partykonton, så jag tänkte höra efter: Är det någon här som haft några problem med låsta konton, hot om detsamma eller andra grejer? Citera
mooy Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Jag har hört att Intertops är jäkligt griniga med folk som har flera Partykonton, så jag tänkte höra efter: Är det någon här som haft några problem med låsta konton, hot om detsamma eller andra grejer? Har för mig att jag läst det. ska cleara bonusen riktigt snabbt och casha ut lite kvickt. Citera
Papa Kubo Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Hehe. Det låter dumdristigt. Låser de kontot så sker det oftast direkt i samband med signup eller första insättningen. Citera
mooy Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Hehe. Det låter dumdristigt. Låser de kontot så sker det oftast direkt i samband med signup eller första insättningen. Då har jag nog klarat mig:-) tack VMware Citera
Magnum Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Tar det lång tid innan pengarna dyker upp i sportboken ?? Citera
piggeh Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Tog ungefär en timme för mig. Sen kommer nog cashouten till Neteller ta 24-48 timmar enligt andra bonushoror. Citera
piggeh Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Hos bonuswhores.com står följande iofs: Average Cashout Time to Neteller: 3.03 hours Citera
Magnum Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Fick ett mail med det innehållet. All cash outs must first be "approved" by our internal review team (to ensure fairness) before they are processed by our redeems department, this is why the current status of your request reads: "Pending Approval" the review normally takes 24-48 hours. However, this process is faster for players who have completed and returned the Preferred Player Application with supporting documents (available from the Banking options or http://www.pay-pro.com/preferred_member.html). Måste man fylla i allt på den sidan eller tar det bara lite längre tid om man skippar det ? Citera
Papa Kubo Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Måste man fylla i allt på den sidan eller tar det bara lite längre tid om man skippar det ? Du behöver inte fylla i Preferred Player Application för att få ut dina pengar. Citera
Magnum Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 ok tack ! då är det bara att vänta då Citera
piggeh Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jo, jag har inte heller fått ut mina stålar än. De på bonuswhores verkar ha fått vänta 5 dagar allihop. Nu har ju intertops slängt ut en reload också tydligen. Citera
Toan Postad 22 Februari , 2005 Rapport Postad 22 Februari , 2005 Jag håller på med sign up-bonusen för tillfället, räknar med att bli klar imorgon... Kommer jag hinna casha ut och få ta del av re-loaden? *orolig Citera
Magnum Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Jävla kalle anka sida ska det behöva ta mer än 3 dygn för att flytta pengarna till Neteller !!!!! Citera
Freddie Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Alltså någon som lyckats med cashout som kan bekräfta att man, TROTS cashout ser pengarna på kontot ? får man ingen som helst bekräftelse att cashout är "in progress" ? Citera
Svinto Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Freddie, det är helt normalt. (men fortfarande ganska dumt) Citera
Magnum Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Freddie ! Jag begärde uttag till Neteller i måndags morse och pengarna drogs från kontot och jag har fått bekräftelse mail åxå så det är väl bara att vänta till dom dyker upp. Citera
Recommended Posts