ruter2 Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Med anledning av tråden om den hutlösa raken och hur vissa spelare betalar 10-tusentals $/år så undrar jag om det förekommer privata rakeavtal mellan storspelare och olika siter? Spelar man 12tim/dag på 8 bord samtidigt borde man ju kunna förhandla sig till nån slags volymrabatt. Är det någon här som har ett sådant avtal eller försökt att få det? OBS! jag menar inte de normala rake-back-systemen utan privata dealer med bolagen. Citera
Myssion Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Privata deals vet jag inte om det finns, men Party har ju ett VIP-system som där du erbjuds bonusar beroende på hur mycket räjk du bidrog med föregående månad, det blir ju lite samma effekt som det du är ute efter. Citera
ruter2 Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jo, det finns ju en hel del bonus-system men jag tänkte mig mer avtal om typ maxrake/år eller /månad. Skulle jag betala $90.000 i rake/år så skulle i alla fall jag höra mig runt om nån kan tänka sig ett rake-tak på 50k/år. Är det nån som prövat? Citera
rilleg Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 japp.. det är inte speciellt vanligt men vissa spelare har väldigt gynnsamma rake deals med sina siter! Citera
Emilio Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Hmm det finns hopp med andra ord.. Om man börjar lira lite högre och lite mer. Citera
Macaronis Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jag har något som kallas för VIP-deal. Får lite bättre % än övriga rakeback-spelare, eftersom jag är "highraker". Men det går ju genom min affe, så är ju inget personligt mellan mig och sidan. Citera
psykologen Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Det borde väl gå att ordna men jag tror det är tufft på de större rummen som stars och party. Det är nog lättare i rum där det finns olika skins på grund av konkurransen. Själv har jag haft 55 % tillbaka så det är ju självklart att det finns utrymme. Citera
rilleg Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jag har något som kallas för VIP-deal. Får lite bättre % än övriga rakeback-spelare, eftersom jag är "highraker".Men det går ju genom min affe, så är ju inget personligt mellan mig och sidan. det är betydligt vanligare.... affarna kan ju ge dig hur mkt som helst egentligen(nästan) .. tror frågan var mer menad utåt ifall typ ladbrokes ger ut bättre rake avtal till vissa.. Citera
variance_beta Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Lite utanför tråden: ********************************************* Citera
gdaily Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Lite utanför tråden: ********************************************* Alldeles för långt utanför tråden. Vänligen respektera forumreglerna vad gäller rb-snack. För allr rb-relaterat rekommenderar vi bonuswhores. Citera
variance_beta Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Sorry... glömde bort mig. Citera
ea_0707 Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback Citera
Zyr Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 finns faktiskt ganska många "skin" som går emot nätverkets regler och ger ut rb i smyg till storspelare..även fast det är STRIKT förbjudet.. tänker inte säga vilka skin eller vilka nätverk.. kan ju säga att party poker skulle ALDRIG själva ge någon rb.. även om du rejkar $100 000 om året o ber party poker om en t-shirt blir du dissad med nått konstigt auto-svar! Citera
striker Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst. Citera
Zyr Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst. jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!! Citera
striker Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst. jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!! Alltså jag har 102% just nu. På min pappas site ska jag få 560%, kan även få 290% på min kusins site!! Får även bäst sign up bonusar av alla spelare samt plussat bäst på min nivå!!! Citera
Zyr Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst. jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!! Alltså jag har 102% just nu. På min pappas site ska jag få 560%, kan även få 290% på min kusins site!! Får även bäst sign up bonusar av alla spelare samt plussat bäst på min nivå!!! INGET SNACK OM RB!!! Citera
striker Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst. jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!! Alltså jag har 102% just nu. På min pappas site ska jag få 560%, kan även få 290% på min kusins site!! Får även bäst sign up bonusar av alla spelare samt plussat bäst på min nivå!!! INGET SNACK OM RB!!! Haha klockrent! Citera
rickie Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Jag har något som kallas för VIP-deal. Får lite bättre % än övriga rakeback-spelare, eftersom jag är "highraker".Men det går ju genom min affe, så är ju inget personligt mellan mig och sidan. det är betydligt vanligare.... affarna kan ju ge dig hur mkt som helst egentligen(nästan) .. tror frågan var mer menad utåt ifall typ ladbrokes ger ut bättre rake avtal till vissa.. Eh, affarna får väl själva bara runt 30% oftast? Som dom sen måste splitta upp till sig själva och till dom som signat under dom? Citera
Recommended Posts