Gå till innehåll

Reloadmania 100%, max $200 – innan 28 februari!


ParadiseEric

Recommended Posts

Jo, det såg jag, men jag kan alltså göra en insättning nu och med 1500 raked hands (1000 för den ena, 1500 för den andra) bonusen cleara båda och därmed få $400?

 

Vet inte riktigt om jag förstår din fråga - men du kan inte använda en (1) insättning för två (2) bonusar.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, jag har redan satt in pengar för "first deposit"-bonusen, och håller på att beta av den.

Nyss (efter att jag frågade) satte jag in ytterligare $200 och undrar om 1500 raked hands clearar båda bonusarna.

 

Det beror på när du gjorde din första insättning - om det var efter 15 februari så är det 1000 raked för att cleara sign-up bonusen. Om det var före, så är det 500.

 

Så beroende på när du gjorde det så är antingen 2000 eller 2500 raked hands för att cleara båda.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett sportingbet konto, men har aldrig satt in några pengar eller spelat där. Tror inte att det är registrerat via pf.nu. Kan jag ta reload-bonusen med min första insättning, eller är jag tvungen att först göra en insättning innan jag kan reloada? isåfall är det någon bonus på den insättningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett sportingbet konto, men har aldrig satt in några pengar eller spelat där. Tror inte att det är registrerat via pf.nu. Kan jag ta reload-bonusen med min första insättning, eller är jag tvungen att först göra en insättning innan jag kan reloada? isåfall är det någon bonus på den insättningen?

 

 

Skicka mig PM med dina uppgifter så kan jag kika på det.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror att du har besvarat denna men drar iväg den iaf.. kan man köra sign-up och reload samtidigt dvs spela 1500 (1000+ 1500) raked hands med det menar jag att båda räknas mot bonusen??

 

/doope

 

Ja - det står i första inlägget, men jag skriver här igen:

 

Bonusen kan ej kombineras med sign-up erbjudandet som finns på PF.nu, dvs man kan ej med en (1) insättning erhålla både sign-up bonus + reload bonus. Har du fått sign-up bonusen måste du göra en ny insättning och därefter spela 1500 raked hands för att erhålla denna bonus.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gärna utnyttja denna reload-bonus, men jag har lite problem med mitt konto. Av någon anledning har mitt konto råkat hamna i svenska kronor, vilket gör att jag inte kan använda neteller.

Mailade kundtjänst och fick svaret att man måste stänga kontot och starta nytt för att ändra valutan. Tyvärr går det väldigt trögt, dröjde ett dygn innan jag fick svar på första mailet och nu har det snart gått ytterligare 2 dygn utan svar på följdfrågan. Vet inte om jag hinner få ordning på allt detta innan 28/2. Har du nån idé om hur jag skall gå tillväga Sportingbet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gärna utnyttja denna reload-bonus, men jag har lite problem med mitt konto. Av någon anledning har mitt konto råkat hamna i svenska kronor, vilket gör att jag inte kan använda neteller.

Mailade kundtjänst och fick svaret att man måste stänga kontot och starta nytt för att ändra valutan. Tyvärr går det väldigt trögt, dröjde ett dygn innan jag fick svar på första mailet och nu har det snart gått ytterligare 2 dygn utan svar på följdfrågan. Vet inte om jag hinner få ordning på allt detta innan 28/2. Har du nån idé om hur jag skall gå tillväga Sportingbet?

 

 

Skicka mig PM med uppgifter på kikar jag på det!

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte fått svar än...

 

Svar kommer - tyvärr är det bara 24 timmar på dygnet :D

 

Mvh Sportingbet

 

Ja man måste sova någongång ;) Men du jobbar tydligen på helger! Det är lördag idag!

 

Jag är medlem i pokerforum men när jag öppnade en konto på Sportingbet var det inte via denna pokerforum. Funkar bonusen ändå för mig om jag skulle sätta in cash?

 

Mvh Klabbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte fått svar än...

 

Svar kommer - tyvärr är det bara 24 timmar på dygnet :D

 

Mvh Sportingbet

 

Ja man måste sova någongång ;) Men du jobbar tydligen på helger! Det är lördag idag!

 

Jag är medlem i pokerforum men när jag öppnade en konto på Sportingbet var det inte via denna pokerforum. Funkar bonusen ändå för mig om jag skulle sätta in cash?

 

Mvh Klabbe

 

 

Så länge du är reggad på den svenska hemsidan så är det ok.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...