Faxefux Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Tack för infon Johan. Jag vet att jag spelade på delade bord igår eftersom jag spelade NL 1/2 via Hey mot en polare som kör med Unibet. Så var det med den saken. Citera
suudde Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Ruff: Så ska det inte vara. Jag ska kolla vad det beror på, men antar att det är ett tillfälligt fel. Mvh Johan Eller så beror det på Unibets och 24h uppgörelse igår! Smart drag av unibet måste jag säga, lite PartyPoker stuk över det hela!! Citera
suudde Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 3) Hoppas att inte B2B tätar denna "lucka" men den luckan lär de ju stänga snart! Citera
LIF Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Unibet har HELT egna bord på NL 200 SH. Endast ETT bord är gemensamt för hela B2B, det är bordet Lisboa. Sen har Unibet just nu sex egna bord uppe med en se flopp % på 55 %. Heypoker har några fler bord med en se flopp % på 35 %. Så ser det ut just nu och var precis lika igår kväll. NL 200 på Heypoker nu är hopplöst att spela, Unibet rena guldgruvan. Hur har Unibet lyckats få igenom detta och vad tycker de andra B2B-Skinsen om detta? Om det förblir såhär lär ju Unibet ta alla kunder. Citera
LIF Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Igår var jag tyst om det när det gick att komma in på Unibetborden via Heypoker, men nu har de "stängt" den funktionen. Hade ju tänkt fixa 120 000 VIP på Heypoker, men med de tighta bord som finns nu så känns de tungt. Citera
suudde Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 3) Hoppas att inte B2B tätar denna "lucka" men den luckan lär de ju stänga snart! Trevlig nu har de stängt till luckan genom att ta bort sökfunktionen! JÄVLA IDIOTER!! Citera
Mongokongo Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Men lugn i stormen, det lär dom fixa så fort de bara kan. De kunde ju inte veta att det skulle sprida sig som en löpeld här på PF Citera
Pokershark Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Tur att jag inte har aktier i 24h då jag börjar hata skiten mer och mer Citera
Skadast Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Tråkigt att all Unibetfisk är borta från B2B nu. Undrade varför det bara var hälften så mycket bord igång igår samt andelen fisk minskat dramatiskt. Jobbigt! Hur vet du att fisken är inloggad via Unibet ? Han/hon kanske spelar genom martinspoker eller 24 H. Hur många har inte sett någon klaga i chatten på att Unibet är riggat? Det händer på varje bord och varje timme tycker jag Citera
silencer_ Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Har god kontakt med ansvariga för hela b2b nätverket. 24h poker äger 75 procent av strukturen och unibet de resterande. Så rent logiskt sett borde det även vara en indelning av borden där. vad är konstigheterna med det egentligen? Citera
LIF Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Så god kontakt kan du inte ha. Citera
M_G Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Så god kontakt kan du inte ha. Haha! Klockrent! Citera
suudde Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Har god kontakt med ansvariga för hela b2b nätverket. 24h poker äger 75 procent av strukturen och unibet de resterande. Så rent logiskt sett borde det även vara en indelning av borden där. vad är konstigheterna med det egentligen? Haha vilken underbar kontakt.... Unibet har sålt sin del i B2B! Citera
baller Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 haha, silencer: tala är silver, tiga är guld. Om inte annat så fick du mig p gott humör Citera
joeki Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Tråkigt att all Unibetfisk är borta från B2B nu. Undrade varför det bara var hälften så mycket bord igång igår samt andelen fisk minskat dramatiskt. Jobbigt! Hur vet du att fisken är inloggad via Unibet ? Han/hon kanske spelar genom martinspoker eller 24 H. Vad väljer fisken? Den sida som gör reklam på TV eller den med bäst sign-up bonus? Citera
Bisox Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 3) Hoppas att inte B2B tätar denna "lucka" men den luckan lär de ju stänga snart! Trevlig nu har de stängt till luckan genom att ta bort sökfunktionen! JÄVLA IDIOTER!! Konstigt att dom fixar en bugg? Citera
jenn Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 varför tog de bort sökfunktionen??? Citera
Ruff Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 varför tog de bort sökfunktionen??? För att man inte ska kunna kolla vilka som spelar på unibets bord och sedan söka deras nick och spela från andra skins. Citera
Ruff Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Ruff: Så ska det inte vara. Jag ska kolla vad det beror på, men antar att det är ett tillfälligt fel. Mvh Johan Tjenare Johan, har du hunnit kolla upp det nått mera eller? Citera
baller Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Tjenare Johan, har du hunnit kolla upp det nått mera eller? Han håller på med det... Citera
Zamora25 Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 HeyJohan: Lutar åt champange åt mig va? Vad sa du, varje födelsedag resten av mitt liv ? Citera
jenn Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 undrar hur smart drag detta var av unibet egentligen. Dom har ju förlorat massor med kunder rätt länge nu, det beror mest på att de har en kass produkt. Inget cashback, ingen vip shop, knappt nån service etc. vad tycker ni? Citera
Baloos Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 jenn, man kan ju bara spekulera men jag tycker det verkar smart. Unibets kunder är kassa och de vill såklart ha dessa för sig själv, de får en konkurrenskraftigare produkt på så vis och genererar förmodligen mer rake om de kan skydda de dåliga spelarna något. Sen är poker mer en bisyssla till Unibets huvudsakliga affärsverksamhet sportsbetting och de tycker nog inte det är så kul att deras kunder tappar pengar ur systemet som de annars hade omsatt på betting. Citera
AAisking Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Varför gråta över en halvkass bettingsite när det finns tiotalet bättre, vill man spela poker gör man det någon annanstans än unibet, cash out and bye bye. Dåliga bonusar, dålig support, dåliga spelare. Lol. Citera
Recommended Posts