Gå till innehåll

B2B, inget folk?


ZyntaX

Recommended Posts

det här är 100% säkert information.

Unibet har fått bara några egna bord beroende hur många spelare är på via unibet. Bord som dom har är bara upp till 1/2 och gäller bara texas holdem.

Aktiva spelare som syns i alla partners är fortfarande med unibet spelare oavsett om dom spelar på dom några stängda borden.

Nu får ni fan sluta ljuga om det här!

Bord på nivån nlt2/4 just nu:

Unibet: Maia Coimbra Viseu Wimbledon Baeza Elbar Segovia

B2B: Maia Coimbra Viseu Zaragoza SanFernando Blanca Salamanca Sabadell

 

3 av 7 unibetbord är alltså gemensamma med resten av b2b på nivån 2/4. Bara upp till 1/2? Skitsnack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

det här är 100% säkert information.

Unibet har fått bara några egna bord beroende hur många spelare är på via unibet. Bord som dom har är bara upp till 1/2 och gäller bara texas holdem.

Aktiva spelare som syns i alla partners är fortfarande med unibet spelare oavsett om dom spelar på dom några stängda borden.

Nu får ni fan sluta ljuga om det här!

Bord på nivån nlt2/4 just nu:

Unibet: Maia Coimbra Viseu Wimbledon Baeza Elbar Segovia

B2B: Maia Coimbra Viseu Zaragoza SanFernando Blanca Salamanca Sabadell

 

3 av 7 unibetbord är alltså gemensamma med resten av b2b på nivån 2/4. Bara upp till 1/2? Skitsnack!

 

Det skriver ju HeyJohan i några inlägg innan ditt att även 2/4 är delade och tydligare och säkrare information får vi inte på det här forumet, så vad övriga skriver kan du nog glömma/ignorera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skriver ju HeyJohan i några inlägg innan ditt att även 2/4 är delade och tydligare och säkrare information får vi inte på det här forumet, så vad övriga skriver kan du nog glömma/ignorera...

Jag kanske borde ignorera det, men när en representant för en stor aktör på b2b kommer med felaktig info som han upprepade gånger säger är 100% säker, då blir jag förbannad.

Hade han brytt sig om att läsa tråden han skrev i så hade han vetat att även heyjohan gått ut med info från 24h som sen visat sig vara felaktig. Lita inte blint på vad 24h säger alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad nice det är att lira på Unibet då, det e fan SVÅRT att hitta ett bord med under 50% flopseen. 60-70% är vanligare. Iaf på 0,25-0,5 och 0,5-1 NL borden där lilla jag håller hus.

 

Hare så kul med erat "battle of the blinds" på övriga B2B ;)

 

Fatta vilken smart deal Unibet gjort. Alla "tomtar"sitter och byter pengar med varandra vid de EGNA pokerborden, och det dom vinner spelar dom bort på sportbetting sen, i sitt EGET nätverk. Fan jag måste köpa aktier i Unibet, innan någon fattar deras geniala plan och köper upp hela firman :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad nice det är att lira på Unibet då, det e fan SVÅRT att hitta ett bord med under 50% flopseen. 60-70% är vanligare. Iaf på 0,25-0,5 och 0,5-1 NL borden där lilla jag håller hus.

 

Hare så kul med erat "battle of the blinds" på övriga B2B ;)

 

Fatta vilken smart deal Unibet gjort. Alla "tomtar"sitter och byter pengar med varandra vid de EGNA pokerborden, och det dom vinner spelar dom bort på sportbetting sen, i sitt EGET nätverk. Fan jag måste köpa aktier i Unibet, innan någon fattar deras geniala plan och köper upp hela firman :roll:

 

mm men det kommer leda till att alla hajjar lirar där och då blir effekten tillslut den motsatta...lika bra att stanna där man är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså vänligen använd ordet "uppdelat" istället, det blir en jäkla massa missförstånd i denna tråden.

 

Delat, har tveeggad betydelse, kan betyda a) uppdelat men även b) gemmensamma.

 

Ex delad vårdnad = gemmensam vårdnad, men var för sig???

 

I det här sammanhanget och den här tråden framgår det tyvärr dåligt vad folk menar i sina olika inlägg.

 

Tycker uppdelningen är bedrölig. Inte så mycke att Unibet "fishen" har egna bord, men att det finns så få att välja mellan är inte bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det beror på uppdelningen och jag orkar inte göra några undersökningar. Men det är ett faktum att under hela kvällen igår fanns det bara ett FL 1/2 fullring bord på heypoker. Även nu 17.50 finns bara ett bord.

Jag kommer bli tvungen att byta nätverk om det inte förbättras efter OS/championsleugematcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu klockan 1730, innan löning och mitt under os finalen i ... curling.... för damer.... så är det på 24hpoker följande bord öppna på 2/4 nl texas:

 

maia - delad

san ferna

sabadell

viseu - delad

salamanca

blanca

onda

coimbra - delad

 

Där jag skrivit delad är bord man även ser på unibet.

Så på 24h har man 8 bord, på unibet 3 bord.

 

Tvärtemot allt som skrivits tidigare. Någon som kan förklara?

 

Beträffande 1/2 FL så är det 3 bord på unibet som är igång och 7 bord på 24hpoker.

 

Fattar inte vad som hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...