Slappy74 Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Betfair, är den nya ägaren av pokerchamps! http://www.pokernews.com/news/2005/11/betfair-buys-pokerchamps.htm Citera
Lantash Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Tror faktiskt att detta kommer att bli riktigt bra Citera
n00dlez Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Pokerchamps slutade fungera för mig efter uppdateringen, den hänger sig vid uppstarten. Bara jag som har detta problem? Citera
Lantash Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Pokerchamps slutade fungera för mig efter uppdateringen, den hänger sig vid uppstarten. Bara jag som har detta problem? Funkar fint för mig. Citera
dj_feel Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Pokerchamps slutade fungera för mig efter uppdateringen, den hänger sig vid uppstarten. Bara jag som har detta problem? Händer mig med man hör gus tjöta om nån turnering på tv sen så är det svart och hela klienten hänger sig. Citera
Oscar? Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Någon som gjort wire transfer från PC? Hur gick det? Citera
Timmi Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Någon som gjort wire transfer från PC?Hur gick det? Det tar evigheter Citera
kraclob Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Är det bara jag som blir disconnectad hela tiden de senaste 12 timmarna? Citera
Komodo Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Är det bara jag som blir disconnectad hela tiden de senaste 12 timmarna? Nej. händer hela tiden. tex nu Citera
Double Up Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Har hört att Pokerchamps skall ha ngn typ av inbyggt rakeback system...... Stämmer det? Om såe fallet, vore jag tacksam för lite mer info!!!! Citera
frejac Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 http://download.pokerchamps.com/p_bonusaffiliates.html#anchor_cashflowbonusprogram Citera
ji-_-ge Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Hade inte betafair köpt upp pokerchamps. Citera
ji-_-ge Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 När går dem ihop så att säga då? alltså att trafiken går ihop. Citera
baller Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Inget datum. Betfair har tecknat avsiktsförklaring att d iaf kommer ligga kvar på cryptologic till minst juni 2006. "Betfair, one of the company's poker software licensees, will continue its exclusive agreement with WagerLogic Limited, CryptoLogic's licensing subsidiary, until June 2006, with an option to extend until January 2007. " Citera
DaPine87 Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Some of you might be wondering why you have not seen any new marketing promos on PokerChamps for a while. Rest assured that we have been working hard for some time now behind the scenes and over the coming weeks you will see...huge increases in Guaranteed Tourneys, more players to play against and bigger and better promotions... Verkar ju riktigt soft Citera
Teddybear Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Dom började ju med rake i MTTs igår, lite synd. Själv så väntar jag mest på handhistory-funktion... Citera
dlinder Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Dom började ju med rake i MTTs igår, lite synd. Själv så väntar jag mest på handhistory-funktion... Dom har alltid haft avgift på turneringarna, nu blev den faktiskt något lägre procentuellt. Soft för övrigt med de nya Guaranteed-turneringarna! Citera
kraclob Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Härligt att det ofta är runt 500$ övervärde i de nya guaranteed. Citera
DaPine87 Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jo dem nya turneringarna är assofta Sen så skulle det inte sitta fel med nån reloadbonus snart Och som sagt en HH funktion, gärna så att man kan bokföra på pokeroffice eller pokertracker. Citera
DaPine87 Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Dem skrev ju att det skulle komma massa nya spelare så dem lär ju gå ihop med nån sida. Och lär ju inte va betfair eftersom dem inte skulle gå från crypto försän i Junie tidigast. Undrar vilken sida det blir Citera
Teddybear Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Dom började ju med rake i MTTs igår, lite synd. Själv så väntar jag mest på handhistory-funktion... Dom har alltid haft avgift på turneringarna, nu blev den faktiskt något lägre procentuellt. Soft för övrigt med de nya Guaranteed-turneringarna! Nääe. Prispott/deltagarantal har varit = buyin hela tiden fram till nu! Verkar bra de här turneringarna, fast än så länge så saknar jag såna med $5-$10 buy in. Finns mest typ $2 och mer än $20... Citera
dlinder Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Nääe. Prispott/deltagarantal har varit = buyin hela tiden fram till nu! Verkar bra de här turneringarna, fast än så länge så saknar jag såna med $5-$10 buy in. Finns mest typ $2 och mer än $20... Nej, dom har tidigare kapat 10% av potten som avgift. Det har bara inte skrivits ut som det gör nu. Dessutom är ju avgiften sänkt till 1/11 av potten istället för 1/10 som förut. Citera
Teddybear Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Det står ju inte så på prizepool. Har aldrig räknat efter, rätt svinigt av dem i så fall. Prizepool borde ju vara det som betalas ut och ingen rake efter det... Citera
dlinder Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Det står ju inte så på prizepool. Har aldrig räknat efter, rätt svinigt av dem i så fall. Prizepool borde ju vara det som betalas ut och ingen rake efter det... Tro mig, jag har räknat =) har spelat där en hel del. En tiondel gick alltid i avgift. Du tror väl inte att de kör turneringar som ren välgörenhet? Dessutom får man ju rakeback från turneringarna. Citera
Recommended Posts