DaPine87 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 hur är denna siten? har de 2-7-3 draw? 100K guarantee söndagsturnering? Liten som fan just nu. Betfair ska gå in nu i october och då komer det bli bra drag.. Citera
mgps Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hur är denna siten? har de 2-7-3 draw? 100K guarantee söndagsturnering? fan va sjukt. ahr inget som helst minne av att jag skulle ha skrivit detta inlägg igår!? Citera
mgps Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hur är denna siten? har de 2-7-3 draw? 100K guarantee söndagsturnering? Liten som fan just nu. Betfair ska gå in nu i october och då komer det bli bra drag.. alltså är pokerchamps ett eget nätverk? och nu ska betfair ligga på samma nätverk? eller slås ihop? Citera
DaPine87 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hur är denna siten? har de 2-7-3 draw? 100K guarantee söndagsturnering? Liten som fan just nu. Betfair ska gå in nu i october och då komer det bli bra drag.. alltså är pokerchamps ett eget nätverk? och nu ska betfair ligga på samma nätverk? eller slås ihop? eget nätverk ja, betfair har väl köpt upp pokerchamps antar jag.. Citera
Atariman Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Nu ser det ut som det är på gång! http://www3.betfairpoker.com/microsites/update/index.html Citera
KeLLoGsX Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag gillar pc:s klient, och jag spelar för närvarande på Betfair så jag hoppas på en bra kombination. Hoppas det inte blir tvärtom, en till site utan tillräckligt med spelare. GO BETFAIR!! //KeLLoGsX Citera
Teddybear Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Mail idag med närmare info: On Monday 30th of October 2006 something BIG is going to happen to PokerChamps. Something BIG in the shape of 100,000 new players. That’s right, 100,000 players from the world famous Betfairpoker.com will be joining the PokerChamps room. So what will this mean to you, the PokerChamps player? You will see: * 1000s more players to play against * Loads of new tournaments on a more regular basis * A daily $10k guaranteed! * A Daily $15k guaranteed tournament!! * A weekly $35k guaranteed tournament!!! * A greater variety of cash games Citera
Teddybear Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Grymt bra känns detta! Fan va kul med fler spelare. Citera
Lantash Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Äntligen kan man börja spela där igen Citera
Atariman Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Med alla oss på BF så skulle iaf jag vilja säga att det lär vara riktigt bra motstånd - BF-spelare brukar rankas hyfsat högt inom onlinespelande av vad jag förstått (tyvärr räknas nog inte jag in riktigt till de högrankande dock, haha!).... Citera
Teddybear Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Har spelat många timmar igår och idag och jag kan säga att det är inte brist på fisk iaf, det är ett som är säkert. Nu lirar jag 0.10/0.20 och 0.25/0.50 bara (plus turneringar), men ändå. Kanske är bra spelare högre upp men det är inte svårt att slå microlimitsen iaf. Citera
DaPine87 Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Vad är det för nätverk? delar med betfair.. Citera
hawg Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Som ni säkert vet så har PokerChamps, som de flesta andra sidor, ett bonussystem som bygger på "VIP"-poäng som betalas ut veckovis. Direkt efter bonusen kom i fredags så satte jag mig och började nöta, hade planerat att lira riktigt mycket den här veckan för att hora ihop en fin bonuspeng. Mellan 12-13 timmars 6-tablande 0.5/1-nötning senare så har jag fått ihop runt 50,000 poäng och lägger mig utmattad lite senare. När jag vaknar så har jag fått de 50,000 poängen utbetalade som $64 till mitt konto och har 0 poäng i cashiern. Blev riktigt irriterad på det här och drog iväg ett mail, nu har det gått tre dagar och fortfarande inget svar. Någon som har något alternativt sätt man kan kontakta champs för ett klagomål? Kanske finns någon siterepresentant här på forumet? Citera
mrhajk Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Det hela börjar med att jag får pengar transferat från en annan spelare på champs till mitt konto. Pga detta har jag tydligen inte fått tillfälle att öppna ett "real-money account". När jag sedan försöker ta ut (Withdraw) pengar från sajten klagar den på just detta och säger att jag måste göra en deposit innan jag kan få ett real-money account. Då tänker jag att jag kan deposita lite för att ta ut hela summan snabbt och smidigt. När jag trycker på depositknappen kommer detta: Your account at PokerChamps has been closed. Our security systems have registered suspicious information regarding your attempt to deposit. Please email support@pokerchamps.com including your nickname for help to clear this up. Remember to include your full contact information: Name, postal address and telephone number. Jag har mailat dem, men som jag förstått saken är dom inte så värst snabba på att svara efter att dom "skickat vidare saken", som dom sagt i mailet att dom gjort. Jag undrar om det är någon annan som upplevt samma sak och har några tips, eller bara ett telefonnummer vore till stor hjälp så jag kan reda ut saken så snabbt som möjligt. Citera
mgps Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 va, var betfair så stort? 100K spelare? hur många inloggade är det på pokerchamps normalt? fortfarande mycket added-turneringar? rake? Citera
Steffow Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 SÅÅ JÄÄÄVLA SÄMST SAJT ALLTSÅ! fyfan. allvarligt talat, blir utsparkad av ur en turnering och alla cashgamebord avbrutna utan att få tillbaka pengarna, står bara table closed. TILT! ska aldrig mer lira på jäva kuksugarchamps. usch fy och blä! Citera
Teddybear Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Vart något konstigt igår ja. Turneringarna slutade funka och återupptogs inte. Ingen återbetalning för det än men jag utgår ifrån att det kommer. Kan ju fan inte tolereras att de fryser en turnering och behåller prispotten själva! Skickade ett mail om saken tidigare idag och fick till svar att de skulle skicka vidare mitt mail till rätt avdelning och att jag skulle vänta på deras svar, så vi får väl se vad som händer. Citera
mgps Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 alltså hur seg är supporten, de har en idiotisk depositlimit på 100 dollar, liksom wtf och sen atr det flera dagar att höja den? 24h för ett svar. är betfair bättre? de har ju svensk support+telefonsupport. klienten är grymt skön dock. snabb och clean. Citera
Recommended Posts