babydre Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 På vissa sajter så åker inte korten upp vid all-in situationer när man spelar cash games. Jag har fått som förklaring att detta är korrekt vid cash games. Jag trodde att en syn är en syn är en syn... rätta mig gärna om jag har fel. Visa korten säger jag i alla fall. * Flytt till Nybörjarfrågor - QoS * Citera
cOP Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 förstår inte hlr riktigt vitsen med detta eftersom man ändå kan kolla handen i historiken. Citera
Donner Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 förstår inte hlr riktigt vitsen med detta eftersom man ändå kan kolla handen i historiken. Det stämmer väl sådär. På flera sajter (pokerstars t.ex) kan bara de som faktiskt spelar på bordet kolla i handhistoriken vilka hålkorten var. Rätt skönt att slippa att observers kan kolla i efterhand vad man hade. Citera
Recommended Posts