HeyJohan Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Ikväll kl 17.00 kör vi något som heter Grepens Give Away. Det är en €1.000-freeroll för att testa systemen lite. Max 3.000 spelare så skynda på att anmäla er. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Händer ingenting när jag trycker på Register, den är inte full, ca 1900 reggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Det tar förmodligen lite tid att få registreringen att gå igenom då det är många som trycker på knappen just nu Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Händer ingenting när jag trycker på Register, den är inte full, ca 1900 reggade. Samma sak för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Är det bara för heypoker eller hela b2bnätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Är det bara för heypoker eller hela b2bnätverket? Hela B2B. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Callan Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Det är väl inte bara öppet för real money players, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Jag tror det är ett fel som är trasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Usch, innebär det att man inte skall spela cash vid denna tiden då risken är uppenbar för "crash" när man "testar" systemet ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E72 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Bedrövlig klient...om den inte klarar en registering på 2130 personer. Vad har Partypoker på sina freerools.. 12000 pers utan problem Jag lyckades inte registerera mig varken via HeyPoker eller Potraiser, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Usch, innebär det att man inte skall spela cash vid denna tiden då risken är uppenbar för "crash" när man "testar" systemet ??? Min hu-sng dog iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 och där dog klienten efter att försökt regga mig i 20 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Den är flyttad till 17:20 pga av omstart av servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Såja, nu gick det bra. Då kan man snart åka ut med JJ vs A3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 dök hela b2b nu eller? Va oväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Nu funkar B2b igen och jag lyckades registrera mig (hände ingenting förut när jag tryckte på register) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 stendött igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 stendött igen. cashgamen funkar men turneringen vill inte börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Alla turneringar verkar ha försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Ok, nu ska vi inte gnälla, tänk på att det är en frirulle just för att testa Jag lider med dig Johan, kan tänka mig att det kan vara heta diskutioner med eran leverantör ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 stendött igen. cashgamen funkar men turneringen vill inte börja. Ok, lirar en turre och den är död. jag som låg bra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Ok, nu ska vi inte gnälla, tänk på att det är en frirulle just för att testa Alla turneringar totaldog. Jag tror det är anledning nog för att gnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Allvarligt heyjohan du får säg till b2b att dom inte kan lägga en testfrirulle kl 17. iofs vilken tid som de nu än lägger den på så blir folk drabbade (när servrar uppenbarligen inte klarar denna typ av belastning), men då kanske man kan ställa in vanliga/cash turneringar i förväg så att dessa kunder (som betalar) inte blir drabbade. Det är ju inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Ja det här likar ju Tain lite asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxefux Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 cash-spelet drabbades inte. Mitt bord rullade på precis som vanligt. Turneringarna funkade dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts