QoS Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Kör igång post-game tråden så får vi ladda lite! Äntligen en NLT och en Nano... Lycka till ikväll! - QoS Citera
pozz2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 tackar o desamma sist fick ja otroliga $96 för besväret, får väl se till att de iaf blir en nolla till på de ida. Citera
erik87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Idag känner jag mig het, ska plocka hem det här hade jag tänkt. Citera
Bein Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Eftersom det blev fel när jag skulle göra banköverföring till mitt konto på HeyPoker så har jag inge cash där (visa kortet kommer nästa vecka tror jag) så får äga er någon annan dag. Så den som vinner är bara en 2a egentligen. Citera
pozz2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 har en 10k freeroll på crypto me ida,invites only så sorry men de hade suttit nice me 2 vinster ida. Då blir de e ny bil imorrn Citera
Loveless Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Vadå? Jag ska klonka denna och partys ikväll. Citera
Skanke Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 har en 10k freeroll på crypto me ida,invites only så sorry men de hade suttit nice me 2 vinster ida.Då blir de e ny bil imorrn Aldrig funderat på att man får spela på två olika klienter samtidigt Citera
Gyre Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Ahh, var så länge sen jag spelade pf-nu-online så jag hade nästan glömt bort. Fortfarande sur över att jag missade nån motorolalur för ett tag sen efter att ha förlorat med 2:1 chiplead HU Men ikväll blir det andra bullar! Citera
pozz2 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 ribs o ungsstekt potäter nere så nu e ja ladda till 4% Citera
landin Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 ribs o ungsstekt potäter nere så nu e ja ladda till 4% Mmm. Själv har man spenderat helgen med att passa upp på sjuk sambo & sjuk dotter. Man är lite lagom laddad alltså Citera
GiLLo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gah, jag vill lira men lyckas inte komma ihåg mitt pw Och min hemliga fråga har jag ingen aning om vad jag skrev för svar, Skillat värre. Citera
RayIV Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Som nybliven heypokermedlem tar jag tillfället i akt att lira min första PF-tour på ett år eller nåt. Har ni oturen att hamna på samma bord som JahGarn så ja... tough luck and stay away when he enters the pot and/or are in the blinds. Citera
erik87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Som nybliven heypokermedlem tar jag tillfället i akt att lira min första PF-tour på ett år eller nåt. Har ni oturen att hamna på samma bord som JahGarn så ja... tough luck and stay away when he enters the pot and/or are in the blinds. Det där med blindsen gäller mig också, ni får ett litet tips: jag har alltid stål när jag är i blindsen så det är bara att lägga allt. Citera
GiLLo Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Hm, hur får jag tag i mitt lösenord om jag inte kan svaret på den hemliga frågan? (på heypoker ofc) Vill lira och vinna Citera
Ruff Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Funderar på vilken färg jag ska ha på ipoden. Citera
slovakien Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Det var länge sen jag spelade denna turnering men eftersom det är hold em idag så ska jag allt slaska på Citera
QoS Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Aha, kul 111 startande! Lycka till allihopa! - QoS Citera
Mr Zero Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Funderar på vilken färg jag ska ha på ipoden. Denna gång ligger en vit iPod Nano (läs mer) i bonuspotten. Blev det lättare nu? Citera
slovakien Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Tight bord man sitter på Citera
landin Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Tight bord man sitter på Är det mitt bord så skyller jag på att jag inte får några kort... Det är i och för sig min vanliga ursäkt Citera
erik87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gjorde nyss en tvåoutsklonkare på river, fulare utdragning får man leta efter. Förlåt Citera
Bubbla Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gjorde nyss en tvåoutsklonkare på river, fulare utdragning får man leta efter. Förlåt Godtages icke Fast det var en 3 outare jag fick smaka på så det kanske inte vad du... Citera
TotalFarsa Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Hittade AA, höjjer upp lite. En snubbe går AI med sista 1500 (vill tydligen se fotbollen)... Han visar A5o... Självklart kommer det 4 klöver som passar hans klöverfemma jäkligt bra! Livet är riggat /TF Citera
erik87 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gjorde nyss en tvåoutsklonkare på river, fulare utdragning får man leta efter. Förlåt Godtages icke Fast det var en 3 outare jag fick smaka på så det kanske inte vad du... Ne, min va en tvåoutare, nu donerade jag lite chips till Joggy, kännde att han behövde det. Citera
Bubbla Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gjorde nyss en tvåoutsklonkare på river, fulare utdragning får man leta efter. Förlåt Godtages icke Fast det var en 3 outare jag fick smaka på så det kanske inte vad du... Ne, min va en tvåoutare, nu donerade jag lite chips till Joggy, kännde att han behövde det. OK då accepterar jag den Citera
Recommended Posts