Gå till innehåll

PacificPoker.com - Signup, 25% max $100


sheena

Recommended Posts

  • 3 months later...

Vad händer om man

1. inte hinner spela in bonusen? Ok de tar tillbaka pengarna men om man ligger plus får man behålla vinsten? Om man ligger minus, snor de pengar från nästa insättning då?

 

2. Om man skulle ta bonusen och skotta och sedan råka torska hela rasket så man står på 0. Vad händer då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min bonus direkt när jag satte in pengar, och jag tror inte de har koll på om man spelar alla händer. Jag hann inte spela alla händer på 2 veckor men bonusen fick jag behålla.

 

Det är 3mån som gäller, ingenting annat, så man har iaf rätt gott om tid på sig även om det är en av de svårare bonusarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer om man

1. inte hinner spela in bonusen? Ok de tar tillbaka pengarna men om man ligger plus får man behålla vinsten? Om man ligger minus, snor de pengar från nästa insättning då?

 

2. Om man skulle ta bonusen och skotta och sedan råka torska hela rasket så man står på 0. Vad händer då?

 

1,Efter vad jag fattat det så tar de tillbaka bonuspengarna, men du får givetvis behålla vinsten.

 

2,Ingenting händer då. Du kan inte gå back på det. se bara till att ta ut det du satte in först.

 

"Om man ligger minus, snor de pengar från nästa insättning då? "

Jag vet ej. Det är så pokertime iaf. Där blir man inte av med pengarna, men man kan inte ta ut det.

Säkrast är väl att fråga kundtjänsten.

 

 

Om nån vill ha några extra bonus$ så skicka gärna pm så kan jag signa via refer a friend.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...