doope Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 För alla er bonushoror där ute som använder er av neteller för att flytta pengar mellan B2B siter så kan man nu göra om valutan innan man skickar pengarna till USD så slipper man netellers avgifter på transfereringen. http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19121 Kommer man spara många sköna dollars på!! /doope * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
Mr Zero Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Har inte det varit så ett bra tag? Citera
inteillaalls Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Grymt! Kommer spara mig ett par sköna dollars! In your face Neteller! Citera
baller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Fint med information osv, men denna tråden hör nog hemma i Neteller-gruppen... enjoy Citera
allt Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 gött! Och kursen på http://www.xe.com är bättre än forexs kurs. Så jag har mer dollar än vad jag har räknat med! Vet någon vad för kurs Neteller använder när man tar dollarna därifrån till sek? Eller är det banken som pengarna går till som har hand om det? Citera
SFN Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Det här är väldigt bra och efterlängtat. Förde över från neteller till staffpoker och omvandlade till euro med bra kurs.Uttag bör också ske liknande. Blir det billigare att använda neteller för insättning och uttag än visakort? Citera
TheJack Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Är det inte avgiftsfritt i båda fallen för kunden? Citera
lagge Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 hur går man till väga då? Väljer man helt enkelt "tranfer fund in: USD" eller? dum fråga kanske men lika bra att få det bekräftat Citera
Daniel441 Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Är inte heller riktigt med, är det när man skall föra över från pokerkontot till Neteller? Gjorde idag en överföring från Visa till Neteller (var dax att fylla på efter ett par badbeats irad). De tog USD 46.80 i avgift, sedan förde man över till TRP (B2B) och där drog de väl också en liten avgift. Det är dyrt att spela poker... när man förlorar. Citera
Zporty Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Jag har EUR både inom B2B och på mitt NetEllerkonto. Ska jag ändå välja uttag i USD? Tjänar jag kanske på att ha USD på NetEller? Citera
Zporty Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Jag har EUR både inom B2B och på mitt NetEllerkonto. Ska jag ändå välja uttag i USD? Tjänar jag kanske på att ha USD på NetEller? Ingen som vet? Citera
flibben Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Jag har EUR både inom B2B och på mitt NetEllerkonto. Ska jag ändå välja uttag i USD? Tjänar jag kanske på att ha USD på NetEller? Ingen som vet? Nej, självklart ska du ta ut i EURO om ditt netellerkonto är i EURO Citera
Recommended Posts