bitesize Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Hmm. Nu kan man inte längre se filmen via den länken. Någon som vet var man kan få tag på den? Den måste ses minst en gång i veckan. se pm Vore kanon om du kunde skicka PM till mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-larsson- Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Till mig med tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grindaren Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Och till mig med! Schysst! EDIT: Hittade den på ett sätt som inte får nämnas (antar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 gärna ett PM till mej också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bitesize Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Jag tar mig friheten att PM:a dem som frågat efter det. Tog inte många sekunder att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 mig också tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Om länken är av sådan art att den inte får postas i forumet, får den inte skickas i PM heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bitesize Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Om länken är av sådan art att den inte får postas i forumet, får den inte skickas i PM heller... Uppfattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stadac Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Jag måste bara se den, låter han så illa som ni beskriver honom? Var kan man se den, skicka gärna PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Relativitet Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 PM till mig jag vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Om länken är av sådan art att den inte får postas i forumet, får den inte skickas i PM heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Nästa person som ber om PM i den här tråden blir bannad, bara för att statuera exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-ULLIZ- Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 För er som inte sett programmet än eller kanske vill se det igen såg jag att det kommer gå i repris i morgon (söndag 30/7) kl. 20:00 på tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hilmers Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Tänker inte ta någon risk och länka, men gå in på svt.se och sök på Pokerlandet, så hittar ni den. Den ligger uppe på svt's hemsida, vet ej hur länge dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Bara jag som tycker Thuritz är bäst? -Vänta det här kan bli en stor pott. (Tystnad) -Hur gick de då? -Jag var inte med i potten. :D:D:D:D thuritz är min nya idol. kan man bli coolare liksom? hela tiden - Vänta det här kan bli en stor pot, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candolim Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 länk till svt.se Där är länken till SVT där man kan se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klippan Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jag vill se denna igen men SVT verkar ha tagit bort den...gaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kiochi Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 nu har svt tagit bort den. var kan man se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 No-no för piratsnack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kiochi Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 jaja puss puss;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Förstår inte varför piratsnack skulle va så farligt för pokerforum... Den som har siten har ju ju inget ansvar för vad som länkas eller sägs. Så länge inget upphovsskyddat matrial ligger på Pokerforums server så spelar det ingen roll om det länkas till annan server ! Detta är ju information som dom flesta vill ha och som borde va ok att ha på forumet enligt mej... Känns väl pretto med pirat-snack-förbudet ! Jaja... ska inte kritisera mera, ville bara tala om vad dom flesta tycker (...antar jag)... EDIT: Respekterar reglen med förstår den inte bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Starta en tråd i feedback-forumet istället. Känns lite OT i en tråd om ett tv-program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag skulle vilja se dokumentären Pokerlandet igen och eftersom jag vet att det är många andra som missade det eller vill se det igen startar jag den här tråden. Skicka ett mail till svtwebb.video@svt.se där ni skriver att ni vill att de lägger upp dokumentären igen på videoportalen. Om det är många som mailar kommer dom att lägga upp streamen igen. Jag har mailat svt. Någon annan som hänger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 ligg på , det är klart den bästa dokun om poker somds har skapts, en massa legendariska kommeterar. sry får spell, lil druk here Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Tyvärr har jag fått ett negativt svar från SVT. De har inte rättigheter att lägga upp den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts