snetreff Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Vad är betfred points och vad har man dom till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 När man går in i cashiern och my account och sen bonus så ser man ingen sign up bonus där, är det normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demogorgon Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 När man går in i cashiern och my account och sen bonus så ser man ingen sign up bonus där, är det normalt? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 När man går in i cashiern och my account och sen bonus så ser man ingen sign up bonus där, är det normalt? Ja tack, man blir ju lite orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 jag förstår inte hur alla kan inbilla sej att det handlar om att samla betfred points? det är dom man får när en flop ses och raken är 5 cent, men en raked hand är minimum 25 cent! läs på sidan så får du se att en raked hand är 5 cent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Någon som har haft problem med cashout? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Jo, men man måste lira lägst 0.5/1 fixed eller 0.25/0.5 PL/NL för att få en raked hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thomaskrstd Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 För mig tog inspelandet av denna bonus en evig tid då multitabling inte funkat för mig riktigt , spelade endast 0.25/0.50$ , satte in 2000 kr , det var knäckande när man var under 1000 kr men kände att kunde kan man spela sig igenom 2500 raked hands så väntade 2000 kr i bonus , det slutade lyckligt med 1853 kr vid 2604 spelade raked hands , var som lägst nere på 176 kr , några allins senare var jag på fötter igen , gillar min comeback där , cashade ut 3500 kr , sparade lite att gambla för , dubblade dem för att sen gula dem samtidigt som jag gulade allt på partypoker och sportingbet och nåra andra sajter ca 2-3000 kr i snitt på varje sajt sket i allt på ett par dar , inställningen var är det kört så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 MUMS! härlig bonus! satte in 200$ och nu när bonusen har kommit har man 917$! Och deras live support är mycket snabb och trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arooon Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 MUMS! härlig bonus! satte in 200$ och nu när bonusen har kommit har man 917$! Och deras live support är mycket snabb och trevlig! Håller fullständigt med, spelet sket sig iofs! men supporten är nästan övertrevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 MUMS! härlig bonus! satte in 200$ och nu när bonusen har kommit har man 917$! Och deras live support är mycket snabb och trevlig! det är ju näst intill osant att gå plus vid dom borden jag verkar spela, träffar man trissen drar nån in kåk, eller färg, man förlorar ju nästan oavsett. Men ang supporten så är dom ju typ övermänniskor. en gång svara han i supporten typ innan jag ställt frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hage Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 hmm.. undrar hur länge de kör den här sign-upbonusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Den är sjukt bra Snabba utbetalningar av bonus (tog 20 min för mig) och bäst i pokerbranschen när det gäller utbetalning till NETeller. Tog runt 5 timmar för mig! Dessutom en trevlig support. Däremot lite Omaha action vilket jag tyckte var synd, men man kan ju inte få allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Den är sjukt bra Snabba utbetalningar av bonus (tog 20 min för mig) och bäst i pokerbranschen när det gäller utbetalning till NETeller. Tog runt 5 timmar för mig! Dessutom en trevlig support. Däremot lite Omaha action vilket jag tyckte var synd, men man kan ju inte få allt Hmm, pokerstars är bäst med utbetalningar till Neteller som tar typ 5 min. Sen till neteller tog det 70H efter tjat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Hmm, pokerstars är bäst med utbetalningar till Neteller som tar typ 5 min. Sen till neteller tog det 70H efter tjat för mig Ah, En gång är ingen gång. Gick iaf sjukt fort för mig. Stars spelar jag mycket på och de är också riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Hej! är ganska ny här på PF. Jag tycker att denna bonusen verkar riktigt bra. Men jag har bara VISA-kort, funkar det att sätta in och ta ut med det? Tacksam för snabba svar sugen på att dra igång MVH Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Hmm, pokerstars är bäst med utbetalningar till Neteller som tar typ 5 min. Sen till neteller tog det 70H efter tjat för mig Ah, En gång är ingen gång. Gick iaf sjukt fort för mig. Stars spelar jag mycket på och de är också riktigt bra. Tycker heller inte att utbetalningarna är överdrivet snabba (inte överdrivet långsamma heller dock), har aldrig fått pengarna till neteller inom 24 h, men supporten är i vilket fall det snabbaste och det bland det absolut bästa jag haft att göra med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Hej! är ganska ny här på PF.Jag tycker att denna bonusen verkar riktigt bra. Men jag har bara VISA-kort, funkar det att sätta in och ta ut med det? Tacksam för snabba svar sugen på att dra igång MVH Fredde ja det är inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristofferGE Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 jag håller på att cleara min bonus nu! e de dem Betfred pointsen som e raken som man ska räkna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 jag håller på att cleara min bonus nu! e de dem Betfred pointsen som e raken som man ska räkna?? Nej det är inte samma. På NL50 (0.25/0.50) så är du klar vid ungefär 4000 betfredpoints. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Finns det ngn bonus fortf? Är det ngn kod eller bara tanka hem clienten o sätta in pengar o köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 !. Får vi bonus för Betfred points också? det får vi inte va? 2. Vart skall man sen? finns det någon annan bonus i samma klass? Till dig som undra om det var någon kod, nej det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Testade på denna bonus i ungefär en halvtimma men fick kväljningar av klienten Pengarna går därifrån tillbaks till Pinnacle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patte_p Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Håller med om att supporten är snabbast i branschen men uttagen till neteller är verkligen sega. Hur länge fick ni vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Testade på denna bonus i ungefär en halvtimma men fick kväljningar av klienten Pengarna går därifrån tillbaks till Pinnacle Man vänjer sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts