Gå till innehåll

BetFred.com - Signup, 100% upp till $250


gapeno

Recommended Posts

  • Svars 473
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För mig tog inspelandet av denna bonus en evig tid då multitabling inte funkat för mig riktigt , spelade endast 0.25/0.50$ , satte in 2000 kr , det var knäckande när man var under 1000 kr men kände att kunde kan man spela sig igenom 2500 raked hands så väntade 2000 kr i bonus , det slutade lyckligt med 1853 kr vid 2604 spelade raked hands , var som lägst nere på 176 kr , några allins senare var jag på fötter igen , gillar min comeback där , cashade ut 3500 kr ,

sparade lite att gambla för , dubblade dem för att sen gula dem samtidigt som jag gulade allt på partypoker och sportingbet och nåra andra sajter ca 2-3000 kr i snitt på varje sajt sket i allt på ett par dar , inställningen var är det kört så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MUMS! härlig bonus!

 

satte in 200$ och nu när bonusen har kommit har man 917$!

 

Och deras live support är mycket snabb och trevlig!

 

det är ju näst intill osant att gå plus vid dom borden jag verkar spela, träffar man trissen drar nån in kåk, eller färg, man förlorar ju nästan oavsett.

 

Men ang supporten så är dom ju typ övermänniskor. en gång svara han i supporten typ innan jag ställt frågan :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är sjukt bra :)

 

Snabba utbetalningar av bonus (tog 20 min för mig) och bäst i pokerbranschen när det gäller utbetalning till NETeller. Tog runt 5 timmar för mig!

 

Dessutom en trevlig support.

 

 

Däremot lite Omaha action vilket jag tyckte var synd, men man kan ju inte få allt ;)

 

 

Hmm, pokerstars är bäst med utbetalningar till Neteller som tar typ 5 min. Sen till neteller tog det 70H efter tjat för mig :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, pokerstars är bäst med utbetalningar till Neteller som tar typ 5 min. Sen till neteller tog det 70H efter tjat för mig :shock:

 

Ah, En gång är ingen gång. Gick iaf sjukt fort för mig.

 

Stars spelar jag mycket på och de är också riktigt bra.

 

Tycker heller inte att utbetalningarna är överdrivet snabba (inte överdrivet långsamma heller dock), har aldrig fått pengarna till neteller inom 24 h, men supporten är i vilket fall det snabbaste och det bland det absolut bästa jag haft att göra med :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...