Gå till innehåll

BetFred.com - Signup, 100% upp till $250


gapeno

Recommended Posts

  • Svars 473
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På tal om ingenting:

 

Vilken stor störande "Allin knapp" betfred kör med. På de 6-7 timmar jag clearade bonusen på gick jag allin tre gånger pga missclicks.

 

Om jag råkade trycka fold istället för check mitt i en hand kom det upp en fet varningsskylt om att jag faktiskt kunde checka...men när jag gick all in med 95o var det inte en jävel som ville varna mig!

 

Nu fick jag i ju för sig bara call på en av mina tre missclicks. Jag hade Q10 o FI AQ...jag träffade 10an och vann...så jag kanske inte ska klaga. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om ingenting:

 

Vilken stor störande "Allin knapp" betfred kör med. På de 6-7 timmar jag clearade bonusen på gick jag allin tre gånger pga missclicks.

 

Om jag råkade trycka fold istället för check mitt i en hand kom det upp en fet varningsskylt om att jag faktiskt kunde checka...men när jag gick all in med 95o var det inte en jävel som ville varna mig!

 

Nu fick jag i ju för sig bara call på en av mina tre missclicks. Jag hade Q10 o FI AQ...jag träffade 10an och vann...så jag kanske inte ska klaga. ;)

 

Du kan ändra inställningarna, så att du varken har någon all-in knapp och/eller varnar vid stora bet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om ingenting:

 

Vilken stor störande "Allin knapp" betfred kör med. På de 6-7 timmar jag clearade bonusen på gick jag allin tre gånger pga missclicks.

 

Om jag råkade trycka fold istället för check mitt i en hand kom det upp en fet varningsskylt om att jag faktiskt kunde checka...men när jag gick all in med 95o var det inte en jävel som ville varna mig!

 

Nu fick jag i ju för sig bara call på en av mina tre missclicks. Jag hade Q10 o FI AQ...jag träffade 10an och vann...så jag kanske inte ska klaga. ;)

 

Du kan i options ändra att den ploppar upp en varnings ruta vid "big bets" :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar som att det har kommit en ny bonus utöver deras first depositbonus, efter 12500 betfred points får man 250$ dessutom. Vet inte riktigt hur dom räknar poängen med jag började spela igår kväll 2h och har nu 800poäng. Sammanlagt blir det alltså 500$, det är ingen dålig bonus!

 

Man kan även casha in bonusen när man vill behöver inte vänta tills man har 12500 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar som att det har kommit en ny bonus utöver deras first depositbonus, efter 12500 betfred points får man 250$ dessutom. Vet inte riktigt hur dom räknar poängen med jag började spela igår kväll 2h och har nu 800poäng. Sammanlagt blir det alltså 500$, det är ingen dålig bonus!

 

Man kan även casha in bonusen när man vill behöver inte vänta tills man har 12500 poäng.

 

Intressant kan man tycka... men spelar man på 0.25/0.50 tar det närmare 30000 dealt innan man når 12500 BF points. Vet inte heller vad som krävs för att får en BF point, men på 3000 delat hade jag ungefär 1250 BF points.

Känns inte lika intressant då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar som att det har kommit en ny bonus utöver deras first depositbonus, efter 12500 betfred points får man 250$ dessutom. Vet inte riktigt hur dom räknar poängen med jag började spela igår kväll 2h och har nu 800poäng. Sammanlagt blir det alltså 500$, det är ingen dålig bonus!

 

Man kan även casha in bonusen när man vill behöver inte vänta tills man har 12500 poäng.

 

Intressant kan man tycka... men spelar man på 0.25/0.50 tar det närmare 30000 dealt innan man når 12500 BF points. Vet inte heller vad som krävs för att får en BF point, men på 3000 delat hade jag ungefär 1250 BF points.

Känns inte lika intressant då.

 

 

Vart finns information om den nya bonusen?

 

Förstår inte riktigt hur du kan ha fått 12500 på 3000 händer, det ska väl ungefär vara a BF point per hand bara floppen ses och potten är över 1$. Rätta mig om jag är fel ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar som att det har kommit en ny bonus utöver deras first depositbonus, efter 12500 betfred points får man 250$ dessutom. Vet inte riktigt hur dom räknar poängen med jag började spela igår kväll 2h och har nu 800poäng. Sammanlagt blir det alltså 500$, det är ingen dålig bonus!

 

Man kan även casha in bonusen när man vill behöver inte vänta tills man har 12500 poäng.

 

Intressant kan man tycka... men spelar man på 0.25/0.50 tar det närmare 30000 dealt innan man når 12500 BF points. Vet inte heller vad som krävs för att får en BF point, men på 3000 delat hade jag ungefär 1250 BF points.

Känns inte lika intressant då.

 

 

Vart finns information om den nya bonusen?

 

Förstår inte riktigt hur du kan ha fått 12500 på 3000 händer, det ska väl ungefär vara a BF point per hand bara floppen ses och potten är över 1$. Rätta mig om jag är fel ute.

 

Han skrev visserligen 1250 BF points.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har börjat räknat poängen som dom andra sidorna i nätverket gör, förut kunde man max få en poäng per pott, nu får man poäng beroende på hur stor potten(raken) är, exakt hur dom räknar vet jag dock inte.

 

Däremot har jag inte hört något om den där poängbonusen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar som att det har kommit en ny bonus utöver deras first depositbonus, efter 12500 betfred points får man 250$ dessutom. Vet inte riktigt hur dom räknar poängen med jag började spela igår kväll 2h och har nu 800poäng. Sammanlagt blir det alltså 500$, det är ingen dålig bonus!

 

Man kan även casha in bonusen när man vill behöver inte vänta tills man har 12500 poäng.

 

Var har du läst det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skadast, tycker det är konstigt att du bara har 1200p på 3000händer. Jag spelar också på 0,25/0,50 bord och har inte ens spelat 1000 händer!

 

tenge, du hittat bonusen i my account under bonuses.

 

Raked hands är ju inte samma som BF points.

För att ge er exakta siffror... jag har spelat 2540 raked hands och har skrapat ihop 1,184.50 Betfred points.

Fråga mig inte hur det har gått till, för det har jag ingen aning om.

Jag antar att det är som någon säger... att Betfred räknar poängen som andra siter.

Jag spelade iaf på fyra bord samtidigt och kan inte tycka att det alltid var övertight, så mina siffror borde stämma väl överens med andras siffror på 0.25/0.50 tycker jag.

 

Går jag in under min bonus på betfred så står det inget alls där ??

Står inget för mig heller. Man kan ju förutsätta att det hela har med insättningsdatum att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att jag hade den i pending bonus.. frågade live om mina rejkade händer. fick till svar.

 

This is your lucky day. You will not only get the 250$ welcome bonus, but you will get the betfred points bonus as well!

 

Så nu får jag 10$ per 500:e betfred points jag skrapar ihop medans jag spelar till mig signup bonusen.. inte helt fel =)

 

dock blir jag inte klok på hur dom räknar poängen??

Tycker det står helt stilla där jättelänge.. sen helt plötsligt släpps det 20$ och poängen öker med några hundra. Någon som vet hur dom räknar??

 

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, detta börjar likna gamla Party nätverket.

Bara massa weaktighta bonushoes.

Tråkigare poker finns inte.

 

Raise-> alla foldar om de inte har nötterna

 

Håller med, förr såg man i princip inga svenskar där, nu efter betfred bonusen är det svårt att hitta ett bord med mindre än 5 bonusjagande svenskar.... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha det var därför det var så svårt. Alla bonushoror från pf.nu är där samtidigt. Jag har ju ingen chans mot spelare som inte är brända i skallen. 26% flop seen låg vissa bord på... Ligger back 60$ efter 200 händer, största potten jag vunnit var typ 10$. Ingen vill ju betala! Nej tror jag avbryter det här projektet. Satsar på deras 100£ sportingbet bonus istället. Sen tillbaks till pacific, bättre att spela med american retards.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, hur vore det om alla PF människor övergav Betfred och istället lät mig grinda min bonus i fred. (OBS! Ironi)

 

Appropå den nya bonusen så fick jag svar via Live supporten som påstod att Betfred pointsen skall börja gälla fr.o.m. Onsdag den 15/3 och att villkoren för användande av dessa kommer ut under helgen.

Hoppas detta innebär att de inte nollar våra betfred points konton så att vi också får börja om från början. Skulle vara oerhört bittert.

 

Annars blir det en trevlig vecka när de 250$ trillar in runt måndag kväll och förhoppningsvis en sisådär 50$ extra på onsdag 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...