gapeno Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Ingen kod. 10x raked hands. Lägsta nivå: NL/PL 0,25/0,50; FL 0,5/1 I NL/PL behöver potten bara rakas $0,05, vilket den gör vid $1. Kör denna! Superlätt, och RIKTIGT kassa spelare, åtminstone på NL 0,5/1. Edit: Tilläggas bör att det räcker att få kort när potten rakas för att den ska räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Låter intressant men vad för nätverk tillhör de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henkerska Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Så 2500 raked hands är i princip att spela 2500 händer för många händer kommer ju upp i 1$. Någon som har gått hela vägen o fått ut pengarna? Hur lång tid har man på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gapeno Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 benknackan: iPoker henkerska: Ja, alla händer som går till flop på NL/PL räknas. Jag fyr-tablade NL 0,5/1 och tog den på kanske 6-7 timmar. Mailade support och fick den efter ca 12 timmar till. Antalet rakade händer måste mankolla via Live support, men de är snabba och effektiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Låter intressant men vad för nätverk tillhör de ? iPoker. Så 2500 raked hands är i princip att spela 2500 händer för många händer kommer ju upp i 1$. Någon som har gått hela vägen o fått ut pengarna? Hur lång tid har man på sig? Så fort någon ser floppen på PL/NL så räknas handen ja. Jag har kört den och det var inga problem med att få ut pengarna. Tror inte det är någon tidsgräns, men den går ju hur som helst snabbt att cleara. Edit: F-n vad långsam man är då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Riktigt grym bonus. Betfred är också asbra när det gäller support o snabbhet. Mindre än ett dygn efter att jag spelat klart händerna hade jag fått bonusen och hade pengarna på Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Låter intressant men vad för nätverk tillhör de ? iPoker. Hur är motståndet osv på nätverket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fa3wwf Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 hur är det med fixed limit? hur mycket behöver potten vara uppe i för att man ska få en raked hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Hold'em på ipoker är bland det lösaste nätverket jag spelat på, tyvärr är inte trafiken alltid så hög, speciellt inte på dom högre nivåerna, men det är helt klart värt att spela där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 kommer inte ens på hemsidan. Om jag kommer in på hemsidan så ska jag ta och fixa bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 hur är det med utbetalningar? Antar att det inte finns direkt till visa kortet.. men till bankkonto ? Eller är det nästan ett måste med neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Man kan ju enkelt köra 0,25/0,50 för där blir ju raken 0,05c direkt om inte alla lägger sig. Kan det verkligen stämma att dom rejkar händer på 5cent? I sådana fall är detta nätets bästa bonus! Mycket bra tips!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Man kan ju enkelt köra 0,25/0,50 för där blir ju raken 0,05c direkt om inte alla lägger sig. Kan det verkligen stämma att dom rejkar händer på 5cent? I sådana fall är detta nätets bästa bonus! Mycket bra tips!! Det står ju att man minst måste köra på 0,25/0,50 för attt kunna få bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Frågade på livesupporten och där säger de: Only tables with blinds of at least $0.25/$0.50 will qualify for the raked hand count, and a flop has to be seen. Förstår inte riktigt hur det är. Måste jag alltså vara med i floppen för att få en raked hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Frågade på livesupporten och där säger de: Only tables with blinds of at least $0.25/$0.50 will qualify for the raked hand count, and a flop has to be seen. Förstår inte riktigt hur det är. Måste jag alltså vara med i floppen för att få en raked hand? Nej någon på bordet måste se floppen så två spelare måste alltså vara med i spelet. Fortfarande kvarstår ju frågan om man verkligen får en rejkad hand vid 5cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Tack då förstår jag. Jag testade ett 0.05/0.10 bord och såg till att potten kom upp i 1 dollar. Sedan frågade jag supporten hur många raked hands jag hade och svaret var "No raked hands". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Jag testade ett 0.05/0.10 bord och såg till att potten kom upp i 1 dollar. Sedan frågade jag supporten hur många raked hands jag hade och svaret var "No raked hands". Lägsta nivå: NL/PL 0,25/0,50; FL 0,5/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Jag har lirat ca 600 dealt hands på 0,25/0,5 NL FR bord och hade enligt supporten 495 raked hands. Så verkar vara mycket lätt att cleara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mave Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 kan bara supporten kan svara på hur många raked hands man gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Jag har lirat ca 600 dealt hands på 0,25/0,5 NL FR bord och hade enligt supporten 495 raked hands. Så verkar vara mycket lätt att cleara... Sjukt! Då clearar man ju 1000 händer på max 2 dagar. Där sätter jag in stålarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 ja, bara o fråga i live supporten. svarat mig direkt de ggr jag velat ha hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Satte in $100 precis. Har lirat lite nu och även om jag INTE gillar klienten så får det gå. Mycket nybörjare verkar det som. Borde gå snabbt och cleara denna bonusen. Ska sätta igång imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
egonx Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Någon som vet hur lång tid man har på sig att cleara denna bonus? Måååånga bonusar just nu nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 egonx: Jag frågade supporten, hur lång tid som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebbemax Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Detta låter ju kanon Vi ses vid 0.5/1$ borden senare i veckan efter jag fixar Empire bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts