Nidot Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 LIDSTRÖM!!!! Så jäkla gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fille Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 vill passa på att tack Lundqvist och hans stöt!! så viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Ingen röst kvar, skakar fortfarande, fyfan vad skönt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 så underbart! satt ju och grät en timme efteråt! så lycklig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Helt sjukt underbart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Är vi bra i hockey eller är vi bra i hockey??? Fy fan vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Inte nog med den underbara känslan av att vi vann, utan som bonus får man den nästan lika underbara känslan av att finland förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Jag unnade faktiskt finnarna en vinst med tanke på hur grymma de varit i turneringen. Dock kan man ju inte unna dem ett guld när de spelar mot Sverige i final. Tycker dock dagens match inte var en speciellt bra hockeymatch även om det var spännande på slutet. Domaren höll helt fel nivå vilket gjorde spelet för lite fysiskt då det blev utvisningar på varje liten skitgrej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Säger bara som Ralf Edström "Mååååål! Uh va gött! Hahaha mååål! Gött gött! Uuh va gött!" Lidströms mål var bland det vackraste jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Hehehe Vill man höra Yles version på Lasse Grankvist så klicka på följande länk och spela upp matchsekvenserna i Real Player http://sporten.yle.fi/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Hehehe Vill man höra Yles version på Lasse Grankvist så klicka på följande länk och spela upp matchsekvenserna i Real Player http://sporten.yle.fi/ Hahaha, man får ändå säga att han var ärlig och inte hade några bortförklaringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Inte nog med den underbara känslan av att vi vann, utan som bonus får man den nästan lika underbara känslan av att finland förlorade Kan ju lugnt hålla med om att slå finnarna i en OSfilnal är ett drömsenario. Hur mycket jag än gillar att slå finnarna börjar det kännas lite överdrivet. Lite som när norge spöade skiten ur oss hela tiden så att det till slut inte var någon match längre. Måste kännas tungt för finnarna som nu hade chansen att revangera sig från ett i övrigt misslyckat os och alla skandaler. När dom förlorar mot just Sverige i finalen kan det inte kännas kul. Finns det någon finne här som rapportera om läget i grannlandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adde_snoppskalle Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 så jäkla skönt...bakis som fan efter några dagars intensivt festande. inte fan blev magen bättre av denna spännande match. men den bjuder jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Blir inga guld detta OS. Sverige suger helt enkelt. tss :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Nu känns det ju inte lite tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Nu känns det ju inte lite tomt. visst gör det? ingenting vettigt alls på dagarna längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Mäktigt mötande på Medborgarplatsen. Men vad gör Pagrotsky där? Och varför får våra guldgrabbar stå bakom silverdamerna? Kunde varit bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Jag tycker att mottagandet var lite skandal. Typ tre min med Tre Kronor. Sen kom damerna upp och ställde sig framför (som redan hade varit uppe innan). Sen ett helt gäng med C-kändisar(utan mickar) och Leif Pagrotsky!!!?? Dom hade iallafall ett helt dygn på sig att fixa ett sjysst mottagande. Men det kändes grymt improviserat och dåligt. Och att inte Lidström fick någon personlig cred var sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Nu känns det ju inte lite tomt. Då var det bara att ta sig tillbaks till datorn och min lägenhet, här i stockholm finns det inget kvar för mig att göra när jag inte har någon dator, det är sååååååååååå TOMT och meninglöst att vakna klockan 09:10 nu, hem till datorn pokern och counter-strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Mancusa Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 eller hur va ska man nu titta på .... lika bra att tafsa på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts