Clemens Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Är det bara jag som inte hittar några odds på bet365:s hemsida? Citera
lfx Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Artikeln: http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,776523,00.html Citera
Clemens Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 Hur har aftonbladet fått tag på oddsen när dom inte finns på bet365? Citera
Hjort Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Svenskarna är inte högoddsare, 150 gånger pengaran är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt lågt för vem som helst i världen. Vi får börja snacka 1000 gånger pengarna för att det ens ska börja komma i närheten av ett rimligt bet. Citera
Blado Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 1000 gånger pengarna är nog inte ens det rimligt. löjliga odds dom ger Citera
martenmania Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Bet 365 ger även odds på att hamna på finalbordet. Sagström, Storåkers och Kniven ger 126 ggr. De oddsen är betydligt bättre än vinnarspelet. Citera
Clemens Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 Bet 365 ger även odds på att hamna på finalbordet. Sagström, Storåkers och Kniven ger 126 ggr. De oddsen är betydligt bättre än vinnarspelet. Fel att skriva adressen när du ser att jag frågar efter den? Citera
morberg Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Fel att skriva adressen när du ser att jag frågar efter den? Har du ens försökt själv? Välj specialare, ändra Sverige till Globala. Klart. Citera
Clemens Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 Fel att skriva adressen när du ser att jag frågar efter den? Har du ens försökt själv? Välj specialare, ändra Sverige till Globalt. Klart. Klart som korvspad jag sökt själv. var ju inte direkt lätt att hitta. Hade kollat i både specialare, övriga sporter och själva pokeravdelningen men inte hittat nåt. Riktigt uselt letat av mig som inte hittade den där jättestora "globala"-länken. Citera
martenmania Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Bet 365 ger även odds på att hamna på finalbordet. Sagström, Storåkers och Kniven ger 126 ggr. De oddsen är betydligt bättre än vinnarspelet. Fel att skriva adressen när du ser att jag frågar efter den? http://www.bet365.com/home/default.asp , sen måste man klicka sig fram själv, fråga mig inte varför. Kändes inte särskilt meningsfullt helt enkelt. Citera
psykologen Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Sjukt löjliga odds. Att det inte skiljer mer mellan förstaplacering finalbord är bara det sjukt för att inte tala om hur låga de är. Jag förstår inte ens hur man kan lägga ut odds när man inte vet hur många spelare det blir. Idioterna verkar ju anse att det är samma sak om det är 4000 eller 8000 spelare. Citera
baller Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 vad är det som är sjukt med det? finns det punters som köper till dom här oddsen så är det klart att dom lägger ut dom... Citera
eurythmech Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Idioterna verkar ju anse att det är samma sak om det är 4000 eller 8000 spelare. Syfta om "idioterna" från bookien till spelarna så har du inget argument längre. Citera
Hjort Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 vad är det som är sjukt med det? finns det punters som köper till dom här oddsen så är det klart att dom lägger ut dom... Men om det bara blir 4000 spelare så måste de ju sänka till 75:1. EV för fan! Vore lite kul att veta vad oddsen proportionellt skulle bli för "namnen" om man minskade ned det till en 10-personers turnering. Säg alltså Doyle mot 9 okända. Citera
ATIX Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Men EV+ borde väl vara att plocka fram 100 namn som man antar tar sig till finalbordet och sen satsa 1000 kronor per person där. En enda av dom 100 borde väl ta sig dit Isf plussar man 25% minst... Borde kanske råplugga vilka som varit kvar bland de 100, de senaste 10 åren...... Sen ska man hitta 100 laxar som man kan göra av med också ifall allt skiter sig. Kanske enklare att bara spela poker ändå..... Citera
a_apelqvist Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Sen måste man väl också räkna med det faktum att man inte riktigt vet vilka som kommer att vara med ännu?Att den och den, tex Ivey kommer att vara med kan man väl säga med stor sannolikhet, men det är väl inte spikat. Eller är det nån deltagarlista påbörjad redan nu? I annat fall kan man väl inte sätta odds redan nu? Citera
Rille Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Spelar väl ingen större roll? Om han inte kommer är det bara betla tillbaka pengarna. Inte direkt så någon får markant bättre chans bara för att tex Ivey inte ställer upp. Citera
Verdi Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Men EV+ borde väl vara att plocka fram 100 namn som man antar tar sig till finalbordet och sen satsa 1000 kronor per person där. En enda av dom 100 borde väl ta sig dit Isf plussar man 25% minst... Borde kanske råplugga vilka som varit kvar bland de 100, de senaste 10 åren...... Sen ska man hitta 100 laxar som man kan göra av med också ifall allt skiter sig. Kanske enklare att bara spela poker ändå..... Känns som om variansen kan vara brutal på det spelet. Vilken rulle behöver man? Citera
Sparven Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Ganska kul att det är samma odds på Jennifer Harman och Matt Damon. Citera
Sylwester Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Ganska kul att det är samma odds på Jennifer Harman och Matt Damon. lol! Citera
Klyka Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Jag förstår inte ens hur man kan lägga ut odds när man inte vet hur många spelare det blir. Idioterna verkar ju anse att det är samma sak om det är 4000 eller 8000 spelare. Eeh, betting handlar om att uppskatta sannolikheter och jämföra med oddsen. Både bookies och spelare gör dessa uppskattningar. Antalet spelare är ju bara en av alla saker som påverkar, och då får du göra en uppskattning av den faktorn oxo. Eller är det sjukt att lägga oddsen på ett travlopp innan man ens vet om det blir en lätt eller tung bana? Citera
Recommended Posts