Gå till innehåll

Få bort tilten med pengar på två olika nätverk?


-PK-

Recommended Posts

Jag har under senare tid spelat på både Prima och B2B och tror jag har hittat ett sätt att undvika att tilta. Varje gång jag känner att jag börjar tilta så byter jag bara nätverk och tilten försvinner i princip helt. Måste kolla om det är nogon annan som har provat att köra på samma sätt och om det funkar för er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör också på två nätverk... funkar inte för mig. Antingen har man klonkarskillsen eller så är reverse-klonk-riggen efter än.

 

Igår blåste jag ett 3 inköp på ena stället (alla var jag 4-to-1 favorite) för att sedan lyckas grinda tillbaks till ruta ett. Bytte nätverk, torska 3 inköp ( ett 3-to2, 20-to-1, 4- to-1), idag ska jag köpa en nya mus!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar fungera för mig oxå

So fort jag har förlorat lite för mycket på att nätverk så byter jag

Då känns det som om man "börjar om"

Tror det är psykologiskt tex sätter in 200$ på Party förlorar så jag har 130$ kvar

Då kännds det bättre att byta nätverk och sätta in nya 200$ förlorar jag sedan 30$ till så känns det bara som 30$ förlorade och inte som 100$

 

Blir mindre TILT risk då och så är det roligare att spela mot ett + reultat på ett bord istället för att försöka komma ikapp förluster på ett annat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går ju faktiskt att byta bord utan att byta nätverk också.

 

Det är det som är både snabbast och smidigast. Men vill man strula till det så är det också helt okej :P

 

Det är iofs inte lika stor chans att man undiviker tilt genom att bara byta bord.. Det är ju samma atmosfär även om man byter bord..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...