Gå till innehåll

TV: Miljonärerna på kanal 5


Benganiolo

Recommended Posts

Råkade stöta på denna sidan http://www.miljonarerna.se/

Expekt verkar vara stor sponsor av programmet så kan det vara en reality-serie om pokerspelare fast i ett lyxhus måntro?

 

Någon som har lite mer info? :shock:

 

 

Saxat från sidan:

Drömmer du om att bli miljonär?

 

Ta chansen och anmäl dig till Kanal 5:s nya realityserie Miljonärerna så kan drömmen bli verklighet!

Tio män och tio kvinnor tävlar om tio miljoner kronor. Varje vecka står en miljon kronor på spel och hälften av deltagarna lämnar programserien som miljonärer.

 

I Miljonärerna bor du och nitton andra deltagare tillsammans i ett fantastiskt hus vid Medelhavet och gör upp om den största prissumman någonsin i svensk TV!

 

Varje vecka lämnar en av er programserien som miljonär och det är upp till er själva att avgöra vem det blir. För att lyckas måste du vara slug, smart och modig! Det gäller att övertala, övertyga och överlista dina konkurrenter, att göra allt som krävs för att få dina medtävlare att välja just dig i slutet av veckan...

 

Låter det spännande? Anmäl dig idag!

För att få ansöka ska du vara mellan 20 och 50 år gammal och tillgänglig för inspelning utomlands 1 maj-31 juli 2006.

 

I samband med din intresseanmälan till att medverka i programmet Miljonärerna så kommer du också att få ett personligt konto hos programmets huvudsponsor Expekt.com. Kontot är gratis. Du kommer även att få ett exklusivt erbjudande från Expekt per e-mail samt information om programmet Miljonärerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha ha vilken kackig sida. Ser nästa ut som ett skam-försök!

Hade webdesignern ledigt eller?

 

Verkar ju helt sjukt

Skriv i ditt användarnamn och lösenord som du använder på Expekt!!!??

 

Vilken människa i sin sinnes fulla bruk skulle skriva i det?

 

Miljonarerna.se ägs av Suddenly Stlm http://www.suddenly.se undrar hur seriösa de är....

 

Skulle aldrig skriva i mitt lösenord på den sajten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha ha vilken kackig sida. Ser nästa ut som ett skam-försök!

Hade webdesignern ledigt eller?

 

Verkar ju helt sjukt

Skriv i ditt användarnamn och lösenord som du använder på Expekt!!!??

 

Vilken människa i sin sinnes fulla bruk skulle skriva i det?

 

Miljonarerna.se ägs av Suddenly Stlm http://www.suddenly.se undrar hur seriösa de är....

 

Skulle aldrig skriva i mitt lösenord på den sajten...

Tycker suddenly.se verkar väldigt seriösa. Har kunder som bredbandsbolaget, cancerfonden, SOS-barnbyar m.fl.

 

Expekt är ocksen en av deras kunder, men jag förstå ändå inte varför man måste skirva i sitt expekt-lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha ha vilken kackig sida. Ser nästa ut som ett skam-försök!

Hade webdesignern ledigt eller?

 

Verkar ju helt sjukt

Skriv i ditt användarnamn och lösenord som du använder på Expekt!!!??

 

Vilken människa i sin sinnes fulla bruk skulle skriva i det?

 

Miljonarerna.se ägs av Suddenly Stlm http://www.suddenly.se undrar hur seriösa de är....

 

Skulle aldrig skriva i mitt lösenord på den sajten...

Tycker suddenly.se verkar väldigt seriösa. Har kunder som bredbandsbolaget, cancerfonden, SOS-barnbyar m.fl.

 

Expekt är ocksen en av deras kunder, men jag förstå ändå inte varför man måste skirva i sitt expekt-lösenord.

 

Nej om Suddenly är seriösa, så är det Expekt som är Vårdslösa som tillåter detta.

Att lämna ut sitt lösenord till en sajt som ägs av tredjepart känns inte som god säkerhet.

Har mailat Expekt, får se vad de svarar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ni tror inte att det handlar alls om poker då? Jag tror i alla fall det är något som innefattar gambling. Tänk att 50% av deltagarna blir miljonärer!!!

Eller dem kanske ska göra en stöt och räknar med att 50% åker fast vem vet :?

 

Nja, jag tror inte att alla deltagarna kommer att bli miljonärer, eller ens hälften. Deltagarna kanske tror att de kommer bli miljonärer, men det finns säkert inga egentliga pengar att hämta. Utan det är bara ett trick för att få fram den mest underhållande delen av människans natur, den snikna, giriga delen. Typ när 10 brudar skulle dejta en miljonär, men det visade sig att han var en vanlig arbetslös kille. Eller som martinspoker bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man tänker efter så verkar det ytterst konstigt hur de ska gå plus på programmidén. 20MSek ger de bort men kan de få in mer än 20MSek i reklamintäkter? Kanske är någon jätterolig final där vinnaren får en miljon X av något obetydligt. Konfetti eller vad som helst. Vore iaf sjukt kul om det vore så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstått det så är målet att bli utröstad. Blir man utröstad får man 1 miljon kronor.

Hur ska man göra? Bli ovänn med alla så dom vill bli av med en eller bli jättepolare med 4 st och fixa så man blir utröstad och dela med dom 4?

Bra programidé. Jag är iaf. anmäld nu. Vi ses i tv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...