gdaily Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Kul tävling den 16/2 på PokerStars! Den 16:de februari klockan 20:00 kör vi en extrainsatt uppvärmningstävling inför EPT-satelliten. Tävlingen ingår i POKERFORUM.nus ranking, och är en $10+$1 Texas no-limit Hold'em. Tävlingen är lösenordsskyddad och lösenordet är "ept001". Vad är det då för extra kul med denna lilla tävling? Jo i potten ligger även fyra stycken röda pikétröjor från Pokerstars med blandade autografer på, samt några utan autograf. Ettan får en large med Joe Hachem och Chris Moneymakers autografer. Tvåan får välja mellan en extra lagre med Chris Moneymakers autograf eller en large med Joe Hachems autograf Trean får den pikétröja som blir över. Bounty, den som slår ut QoS får en T-shirt signerad av Greg Raymer Kul sak att hänga på väggen eller ha i homegamet...men tvätta inte tröjan i onödan. Övriga finalbordsspelare får en osignerad pikétröja Jag intervjuar Joe Hachem Om du inte har något konto hos Pokerstars kan du skaffa ett här Citera
Nusseman Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Turneringen ligger uppe i lobbyn, under namnet "T-shirt challenge". Ni hittar den under Tourney --> Private, id 19283915 Starttid är som sagt 20.00 (14.00 PokerStarstid) Citera
Juggler Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Står att tävlingen börjar om 10 dagar och 0 timmar just nu så den börjar väl klockan 19.00? Det är en freeze-out kan tilläggas eller är det underförstått om det inte står något? Citera
Nusseman Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Står att tävlingen börjar om 10 dagar och 0 timmar just nu så den börjar väl klockan 19.00? Det är en freeze-out kan tilläggas eller är det underförstått om det inte står något? Det ska vara freezeout ja. 14.00 pokerstarstid är 20.00 Svensk tid. 10 dagar och 0 timmar står det när det är mindre än 60 minuter kvar tills det är 10 dagar kvar... Citera
Gyre Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Är det nån tanke bakom att just Chris Moneymakers T-shirt var extra large? Alltid kul med sånna här saker som PF.nu ställer till med! Citera
Nusseman Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Är det nån tanke bakom att just Chris Moneymakers T-shirt var extra larg? Haha! Det lämnar vi till er att tolka fritt Alltid kul med sånna här saker som PF.nu ställer till med! Tack! Vi har en hel del roliga idéer för framtiden. Håll ögonen öppna. Citera
APC Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Tack! Vi har en hel del roliga idéer för framtiden. Håll ögonen öppna. Ser fram mot att möta våren med pf.nu Citera
Nusseman Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Det ryktas om att det eventuellt kommer finnas en signerad pikétröja till fjärdeplatsen också. I vilket fall som helst slänger vi på osignerade pikétröjor så vi täcker upp finalbordet. Alltså pikétröja till alla på finalbordet, signerade av WSOP-vinnare till topp 3 eller 4. Glöm inte att anmäla er! Citera
Myssion Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 [...] Snygg bild på dig, gdaily. Men jag visste inte att Joe Hachem hade glasögon... Citera
Nusseman Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Nytt bud: Topp tre får signerade pikétröjor enligt tidigare. Övriga finalbordsspelare får en osignerad pikétröja. Dessutom har vi bounty på knugen. Den spelare som slår ut QoS får en pikétröja signerad av Greg Raymer. Citera
jw1700 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Låterkul! När kommer rankingpoängen för 2006 att uppdateras? Är ju fortfarande 2005 års siffror på pokerforum.nu Citera
Nusseman Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Låterkul! När kommer rankingpoängen för 2006 att uppdateras? Är ju fortfarande 2005 års siffror på pokerforum.nu QoS håller på att koda om rankingen lite. Det borde kunna vara klart till nästa vecka. Alla resultat sparas tills dess. Citera
jw1700 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Det låter bra det, frågan är bara om QoS kodar om det till sin egen fördel... Citera
Nusseman Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Det låter bra det, frågan är bara om QoS kodar om det till sin egen fördel... Jag vet inte om det går. Kanske om han kodar den så att man bara rankas efter hur många turneringar man spelar, eller möjligen om man får lika många poäng som ens placering. Han plockar ju över 100 poäng varje turnering isf Citera
Kenan83 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Om man inte öppnat konto genom pf.nu, får man vara me ändå Citera
Nusseman Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Om man inte öppnat konto genom pf.nu, får man vara me ändå Självklart får alla som har konto vara med, oavsett hur de har signat det. Citera
Kidder Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Den 16:de februari klockan 20:00 kör vi en extrainsatt uppvärmningstävling inför EPT-satelliten. När börjar själva EPT-satelliten?? Citera
Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Den 16:de februari klockan 20:00 kör vi en extrainsatt uppvärmningstävling inför EPT-satelliten. När börjar själva EPT-satelliten?? EPT-satelliten kommer troligen spelas i samband med EPT-finalen. Glöm inte att registrera er till kvällens tävling! Citera
QoS Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Hade helt missat, men det är tyligen en bounty på KNUGEN! Bring IT ON! - QoS Citera
Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Ytterligare en bounty: Den spelare som slår ut gdaily ur turneringen får en fin nallebjörn, iklädd en liten pokerstars T-shirt Citera
baller Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 "nallebjörn"? what? starsnalle? Citera
Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 "nallebjörn"? what? starsnalle? Ja, en supersöt, grön (!) liten nalle. Citera
devalanteriel Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Den ska jag vinna. Ola, your ass is mine! Citera
Sansrom Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Ola, your ass is mine! Shit, ingår det också i bountyn?! Då ska jag också vara med! Citera
gdaily Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Ola, your ass is mine! Shit, ingår det också i bountyn?! Då ska jag också vara med! Jag tror det är bäst för mig om jag vinner i kväll... Citera
Recommended Posts